AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Jeg bruker Kanebo Sensai hudpleie, men ønsker å bytte fordi jeg har lyst å gå over til mer naturlig hudpleie (f.eks oljebasert). I tillegg vil jeg bruke noe som garantert ikke er testet på dyr. Er det noen som har gode erfaringer med naturlige hudprodukter? Jeg er i midten av 30-årene og har tørr hud. Anonymkode: 04c30...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har begynt å bruke vossabia sine hudkremer. Deodoranten med bakepulver tålte jeg ikke. Nå har jeg aldri hatt problemhud annet enn tørr hud på vinteren når det er kaldt. Ps. alt er kjemikalier, selv vann. Anonymkode: 852eb...01e 2
skruf Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har brukt endel hudpleieprodukter fra Origins, veldig fornøyd. Har selv tørr og sensitiv hud. Nå på vinteren renser jeg huden med en oljerens Bruker en nattmaske fra origins som heter Drink up intensive moist, den er kjempegod for fukt. Renser huden og masserer inn et tynt lag, vasker av neste morgen. Skikkelig fuktbombe! 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Alt er kjemikalier... Vann er et kjemikalie. Så nei, det finnes ikke hudpleie uten kjemikalier. Og hva legger du i "naturlige" ingredienser? Du er klar over at det ikke er noe bedre helsemessig enn såkalt kunstige? Anonymkode: 82967...103 5
Roci Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 Regner med at TS mener hudpleie uten kunstig framstilte kjemikalier. TS, du kan se litt på denne siden https://www.pureskin.no/ - de forhandler naturlig/økologisk hudpleie og kosmetikk. Har hørt mye bra om flere av de merkene de har, selv om jeg ikke har prøvd noen av dem selv.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 18 timer siden, Roci skrev: Regner med at TS mener hudpleie uten kunstig framstilte kjemikalier. TS, du kan se litt på denne siden https://www.pureskin.no/ - de forhandler naturlig/økologisk hudpleie og kosmetikk. Har hørt mye bra om flere av de merkene de har, selv om jeg ikke har prøvd noen av dem selv. Pureskin.no opererer med doble priser på samme produkter som du får kjøpt på Iherb og Lookfantastic, så jeg ville heller startet der. :-) Anonymkode: 722ed...af3 3
Roci Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Pureskin.no opererer med doble priser på samme produkter som du får kjøpt på Iherb og Lookfantastic, så jeg ville heller startet der. :-) Anonymkode: 722ed...af3 Det var jeg ikke klar over, så det var jo et godt tips Men man må vel være obs på frakt og evt. toll (i alle fall når det gjelder iHerb) sånn at ikke vinninga går opp i spinninga.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 På 23.1.2018 den 14.17, Roci skrev: Det var jeg ikke klar over, så det var jo et godt tips Men man må vel være obs på frakt og evt. toll (i alle fall når det gjelder iHerb) sånn at ikke vinninga går opp i spinninga. Feelunique har fri frakt under 350kr, og Iherb har fri frakt over 330kr (så lenge man er under 350kr. :-) Anonymkode: 722ed...af3
wintergirl Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Essante organics er uten kjemikalier og tester ikke på dyr. De har gått igjennom alle sertifiseringer og bestått.
vimsefrøken Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Lush selger håndlagde organisk hudpleie, så du kan jo sjekke ut det. Selv elsker jeg ansiktsmaskene dems. Hvis ikke så er Origins produkter visstnok organiske, jeg bruker flere produkter fra dem som jeg er super fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå