AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Hvor homofob er du? Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? Kunne du bodd med en mann? Kunne du kysse en annen mann? Hatt sex med en annen mann? Anonymkode: 500fa...239
Gjest Terence Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor homofob er du? Ca. 50% 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? Dersom jeg må, og dersom han ikke tafser i søvne. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du bodd med en mann? Definitivt. Dette slår meg som det beste aspektet ved det å være homofil. Menn er null stress. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du kysse en annen mann? Nei. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hatt sex med en annen mann? Nei.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 (endret) Hvor homofob er du? Ikke i det helle tatt. Er ikke redd for homofile ser ikke på dem som mindre verdige. Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? Kunne ja. selvsagt hadde jeg foretrekt å ikke gjort det. Kunne du bodd med en mann? Jeg vil ikke bo med noen verken mann eller kvinne siden jeg foretrekker å bo alene. Men selvsagt kunne jeg ha bodd med en mann. Kunne du kysse en annen mann? Nei siden jeg er heterofil Hatt sex med en annen mann? Nei siden jeg er heterofil. Endret 22. januar 2018 av Balian de Ibelin
Påkrevd Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Ikke i det hele tatt Ja Ja, men ikke i et kjærlighetsforhold Det hadde ikke gitt meg noe Ikke en mann alene, men i en setting med to par eller par + mann, så ja, men ikke samleie.
Asmodeus Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 Hvor homofob er du? -Ikke i det hele tatt Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? -Ja Kunne du bodd med en mann? -Nei Kunne du kysse en annen mann? Ja Hatt sex med en annen mann? Ja
Gravity Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 2 hours ago, Terence said: Definitivt. Dette slår meg som det beste aspektet ved det å være homofil. Menn er null stress.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #7 Skrevet 22. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor homofob er du? Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? Kunne du bodd med en mann? Kunne du kysse en annen mann? Hatt sex med en annen mann? Anonymkode: 500fa...239 Ikke homofob. Ja, det har jeg gjort flere ganger. Runket også, både i skjul og åpenlyst og samtidig. Hvis du lurte. Du virker som en som lurer 😀 Ja, det har jeg gjort. Frustrerende at han hadde langt flere og hottere damebesøk enn meg. Ellers bare bra. Ikke av lyst. For penger, hvis jeg var skuespiller, et eller annet sånn...hadde sikkert gått helt greit. Nei. Anonymkode: 852f6...27d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #8 Skrevet 22. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor homofob er du? Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? Kunne du bodd med en mann? Kunne du kysse en annen mann? Hatt sex med en annen mann? Anonymkode: 500fa...239 - ikke i det hele tatt - Har gjort det - Hvorfor ikke bodde 6 måeneder med min beste venn - Har ikke klint skikkelig men var på fest med en mann og 2 jenter og vi kysset alle sammen for å kåte oss opp - Ikke under firkanten, var så kåt på damene, men det var morsomt når vi lå og ble ridd til orgasme samtidig. Når jeg var 13 derimot hadde jeg anal sex for vi ville begge lære å kontrollere oss når vi fikk kjærester Anonymkode: b3282...c77
Gjest Daryl Dixon Skrevet 22. januar 2018 #9 Skrevet 22. januar 2018 (endret) .. Endret 19. februar 2018 av Daryl Dixon Feil
hocane Skrevet 22. januar 2018 #10 Skrevet 22. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor homofob er du? Kunne du ligge i samme dobbeltsenga med en mann? Kunne du bodd med en mann? Kunne du kysse en annen mann? Hatt sex med en annen mann? 1. Rimelig homofob, jeg synes det er ekkelt kan ikke noe for det. 2. Nei absolutt ikke 3. Ja 4. Nei absolutt ikke 5. Nei, nei, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå