Gå til innhold

Eden brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bestilt brudepynting på Eden brud (grynerløkka)

Har noen gjort det samme, evt referanser???

De har ihvertfall gitt meg super service så langt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg har bare vært der for å se på brudekjoler - og det er det stedet jeg har fått desidert best service! Tror du har gjort et godt valg!

Skrevet

Jeg skal bli pyntet der nå til lørdagen... Kan sikkert svare etter det :wink:

Skrevet

Eden brud på Grünerløkka har jeg ikke hørt om en gang... Hvor er det, sånn rent konkret?

Skrevet

Håper du får en super dag!!! Inkludert en bra opplevelse på eden brud!!!!

Håper du kan gi meg tilbakemeldig, det hadde vært strålende!

Forresten har du hatt prøvetime??? hvordan var det?

Skrevet
Eden brud på Grünerløkka har jeg ikke hørt om en gang... Hvor er det' date=' sånn rent konkret?[/quote']

HANNEMOR - Hjelp meg med veibeskrivelse!! ( er elendig i å forklare sånn..)

ps.: edenbrud.no

Gjest Anonymous
Skrevet
Eden brud på Grünerløkka har jeg ikke hørt om en gang... Hvor er det' date=' sånn rent konkret?[/quote']

Hei Lunacia,

Det ligger i en sidegate til markveien, ganske langt ned, men ovenfor Filippa K. Veldig enkelt å komme seg dit. Står du nederst og ser oppover, er gaten til venstre. Tror den ligger ved siden av en finere asiatisk/thai matbutikk.

Skrevet

Jeg også. Vi får hvert vårt rom der nede, de serverer lunsj og er superhyggelige! Har fått topp hjelp i forkant også. Anbefaler også å bruke den blomsterhandleren de samarbeider med - praten jeg hadde med han har vært den morsomste delen av planlegginga faktisk.

Skrevet

Jeg også. Vi får hvert vårt rom der nede, de serverer lunsj og er superhyggelige! Har fått topp hjelp i forkant også. Anbefaler også å bruke den blomsterhandleren de samarbeider med - praten jeg hadde med han har vært den morsomste delen av planlegginga faktisk.

Har du navn på blomsterhandleren?? Evt tlf?? :wink:

Skrevet

men de flytter 1.mars da, på Grünerløkka det også, men tror det er lengre opp. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

De flytter til Grünergate 3. Det ligger ovenfor Olav Ryes Plass, inn gaten ved apoteket. Nå holder de til i Nordre gate 11,ved polet...Jeg er så heldig og ha vunnet brudepynt hos dem så jeg er veldig spent på å høre andres erfaringer.

Skrevet

Jeg skal også pyntes hos Eden brud, men det er ikke før i mai. Har i alle fall fått god service der til nå, så jeg gleder meg! Håper Cathie og Arwen kan fortelle litt om pyntinga når bryllupsdagen er vel overstått :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Sier bare en ting:

Gled dere! :)

Igjen dette her med sminking. Bruker ikke mye til vanlig, og vil heller ikke være helt sparkla :ler: på bryllupsdagen. Var de flinke til å høre på hvordan du ville ha det?? har forstått at de ikke har prøvetime på sminking??

Skrevet

Jeg bruker heller ikke mye sminke, og det jeg ikke ville ha - det brukte de ikke. Hun spurte mange ganger om hvordan jeg ønsket og om det var noe jeg ville ha mer eller mindre av så det gikk helt fint.

Skrevet

Sriver under på det arwen sier her.. de var utrolig flinke!

Skrevet
Sriver under på det arwen sier her.. de var utrolig flinke!

Hei,

nå har vi vært så heldige å sett bilder av arwen fra den store dagen, har veldig lyst å se bilder av deg også????? :-? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...