AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Jeg dater en fyr nå på femte uka og han er herlig. Vi har allerede hatt sex en rekke ganger, vi kysser og koser, går på turer, ser filmer og lager mat sammen. I dag spurte han om jeg ville være med han på hytta en tur, og det sa jeg ja til. Hyggelig tur, for all del - men det var null kroppskontakt. Vi holdt ikke hverandre i hendene, ingenting. Senere etter å ha kommet hjem og et litt hjemme, så spurte han om jeg ville komme en tur til han. Og det gjorde jeg. Veldig hyggelig det og, vi så på tv og snakket om alt mulig. Men fortsatt ingen kroppskontakt. Når vi sa hadet etter turen, så ga jeg han en klem. Da sa han "du kan få et kyss og altså, men vil ikke smitte deg" (han har halsbetennelse.) Så da ble det et kjapt kyss. Samme skjedde når vi sa hadet etter jeg hadde vært hos han. Jeg regner jo ikke med han ville ha hengt med meg hele dagen, om han fortsatt ikke likte meg. Men jeg synes det var så rart at vi ikke koste, holdt hverandre i hendene - ingenting. Hadde dere tenkt at det var på grunn av forkjølelsen eller hadde dere og reagert? Anonymkode: 0f261...86f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Fordi han ikke vil smitte deg. Det sa han selv og.. Anonymkode: dc4e7...940 16
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Hvis han gidder å henge med deg hele dagen når han har halsbetennelse er han fortsatt interessert. De fleste vil ligge på sofaen og synes synd på seg selv. Han tok hensyn da og ikke ville smitte deg. Anonymkode: 1b8b6...c76 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Han prøvde nok bare å ikke smitte deg. Hvor gamle er dere? Dette er da noe du kan spørre han om. Anonymkode: f6890...f72
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Tldr: Mann viser omtanke ved å holde avstand når han er syk, kvinne klager uansett fordi hun ikke får tilfredsstilt sitt behov for kroppskontakt. Anonymkode: fca1c...cae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå