magi Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Hva er de viktigste egenskapene du ser i etter en jobb? Har du en god jobb? Eventuelt hvorfor ikke? En god jobb for meg er en jobb hvor jeg får muligheten til å jobbe deltid (50%), varierte faglige arbeidsoppgaver, ikke under middels lønn, kort reisevei, mulighet for å reise mye i regi av jobben, en sjef som holder seg litt i bakgrunnen, kollegaer jeg liker så godt at jeg kan være med de på fritiden, lite kundekontakt, muligheter for hjemmekontor, fleksitid, ungt miljø. Dette er vel mer en ønskeliste kanskje. Jeg er for tiden student så nyter godt av nesten alle disse tingene. Det eneste jeg ikke har av listen over nå er lønn og reisemuligheter i regi av yrket. Kanskje det er derfor jeg liker så godt å studere?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Er på utkikk etter ny jobb. Hovedsakelig fordi jeg syns arbeidsoppgavene er forferdelige kjedelige, får ikke brukt utdanningen min til noe. Det hadde vært greit om arbeidsoppgavene hadde gitt meg noe på et annet vis... f.eks. at det var utfordrende og interessant. I dag er det bare et ork å komme seg gjennom dagen fordi jobben er så forferdelig lite givende. Jeg trenger mer brainwork... Ellers så trenger jeg en jobb med mer forutsigbarhet, mer stabilitet. Jeg ønsker også mer lønn enn det jeg får i dag, og jeg ønsker å kunne jobbe meg oppover i systemet. Ved å ta på meg mer og mer ansvar etter hvert som jeg lærer nye oppgaver, etc. Kunne godt tenkt meg en jobb der jeg kunne jobbet overtid fra tid til annen, men fortsatt ha et liv på siden av jobben. Anonymkode: 4e8d7...a8b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Faglig utfordrende, mulighet for videreutvikling, hyggelig miljø, fleksibel arbeidstid. I dag mangler nr 1, men jeg har heldigvis nr 2. Anonymkode: 24c99...ffd 1