AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Jeg har i helgen vært på tur sammen med ei venninne. Vi møtte en veldig koselig mann. Vi snakket masse sammen, og jeg fikk telefonnummeret hans. Men på et eller annet vis har jeg klart å slette nummeret hans? Jeg finner det ihvertfall ikke igjen på min telefon.... Så jeg trenger noen gode tips for hvordan jeg skal klare å finne igjen denne hyggelige mannen. Jeg vet egentlig ikke mye om han, men han bor i Oslo og er ca 40 år. Høy, mørk osv. Jobber innen transport, men litt usikker på hvilket firma, var høy musikk rundt oss når vi snakket, så fikk ikke alltid med meg hele setninger, men tror firmaet het Ronnys, eller noe som ligner på det.. Har prøvd å google firmaet, men det førte ikke med seg noen resultater... Anonymkode: 5bd96...eba
DonaldDuck Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 (endret) 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har i helgen vært på tur sammen med ei venninne. Vi møtte en veldig koselig mann. Vi snakket masse sammen, og jeg fikk telefonnummeret hans. Men på et eller annet vis har jeg klart å slette nummeret hans? Jeg finner det ihvertfall ikke igjen på min telefon.... Så jeg trenger noen gode tips for hvordan jeg skal klare å finne igjen denne hyggelige mannen. Jeg vet egentlig ikke mye om han, men han bor i Oslo og er ca 40 år. Høy, mørk osv. Jobber innen transport, men litt usikker på hvilket firma, var høy musikk rundt oss når vi snakket, så fikk ikke alltid med meg hele setninger, men tror firmaet het Ronnys, eller noe som ligner på det.. Har prøvd å google firmaet, men det førte ikke med seg noen resultater... Anonymkode: 5bd96...eba Vet du fornavnet hans? I så fall er det jo bare å søke på det og starte scrollingen. Er du heldig så har han et gjennkjennbart profilbilde. Endret 22. januar 2018 av DonaldDuck 1
Gjest padawan Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Du kan jo søke på Brønnøysundsregisteret sine sider. Du kan begrense søket litt etter hvor han holder til men som nevnt over krever det litt scrolling. Tok dere bilde hvor han var med? Hvis ja kan du prøve bildesøket til Google og se hvor den kommer med treff. fortalte han om noen interesser eller hobbier kan du prøve noen grupper der han bor.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har dessverre ikke fornavnet hans😞 Men har forsøkt å Google meg frem til firmaet, i håp om at det kan føre meg videre.. er det noen av dere som har hørt om et transportfirma i Oslo som heter Ronnys eller noe som ligner?🤔 Anonymkode: 5bd96...eba
DonaldDuck Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 https://www.google.no/search?safe=off&dcr=0&ei=JNxlWvMRhrexAbf_khA&q=ronny+transport+oslo&oq=ronny+transport+oslo&gs_l=psy-ab.3...5228.5894.0.6091.5.5.0.0.0.0.105.445.4j1.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.4.376...0i22i30k1j33i21k1.0.KoXB8bS8pMA Det kommer opp noen treff på Google da. Sjekk om det er noen av dem. 1
Gjest padawan Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 Får opp bare to firmaer som heter noe med Ronny og "transport" på Brønnøysundregisteret sine sider. RONNY ANDERSEN TRANSPORT RONNY ENGH TRANSPORT Jonny og noe transport: NAVELSAKER TRANSPORT STIG JONNY NAVELSAKER JOHNNY BILLER TRANSPORT JOHNNY FREDRIKSEN TRANSPORT JOHNNY LARSEN TRANSPORT JOHNNY LARSEN TRANSPORT AS JOHNNY LØKEN TRANSPORT
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #7 Skrevet 22. januar 2018 Herlig for alle Ronny å bli nevnt nå. Anonymkode: 57465...98a 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #8 Skrevet 22. januar 2018 Bare for å presisere ovenfor det, det var ikke hans firma, han jobbet for det, så det er ingen Ronny som blir hengt ut😊 Anonymkode: 5bd96...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå