Gå til innhold

Hvordan finne igjen noen man har møtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i helgen vært på tur sammen med ei venninne. Vi møtte en veldig koselig mann. Vi snakket masse sammen, og jeg fikk telefonnummeret hans. Men på et eller annet vis har jeg klart å slette nummeret hans? Jeg finner det ihvertfall ikke igjen på min telefon....

Så jeg trenger noen gode tips for hvordan jeg skal klare å finne igjen denne hyggelige mannen. Jeg vet egentlig ikke mye om han, men han bor i Oslo og er ca 40 år. Høy, mørk osv. Jobber innen transport, men litt usikker på hvilket firma, var høy musikk rundt oss når vi snakket, så fikk ikke alltid med meg hele setninger, men tror firmaet het Ronnys, eller noe som ligner på det.. Har prøvd å google firmaet, men det førte ikke med seg noen resultater...

Anonymkode: 5bd96...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har i helgen vært på tur sammen med ei venninne. Vi møtte en veldig koselig mann. Vi snakket masse sammen, og jeg fikk telefonnummeret hans. Men på et eller annet vis har jeg klart å slette nummeret hans? Jeg finner det ihvertfall ikke igjen på min telefon....

Så jeg trenger noen gode tips for hvordan jeg skal klare å finne igjen denne hyggelige mannen. Jeg vet egentlig ikke mye om han, men han bor i Oslo og er ca 40 år. Høy, mørk osv. Jobber innen transport, men litt usikker på hvilket firma, var høy musikk rundt oss når vi snakket, så fikk ikke alltid med meg hele setninger, men tror firmaet het Ronnys, eller noe som ligner på det.. Har prøvd å google firmaet, men det førte ikke med seg noen resultater...

Vet du fornavnet hans? I så fall er det jo bare å søke på det og starte scrollingen. Er du heldig så har han et gjennkjennbart profilbilde.

Endret av DonaldDuck
  • Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Du kan jo søke på Brønnøysundsregisteret sine sider. Du kan begrense søket litt etter hvor han holder til men som nevnt over krever det litt scrolling. Tok dere bilde hvor han var med? Hvis ja kan du prøve bildesøket til Google og se hvor den kommer med treff. fortalte han om noen interesser eller hobbier kan du prøve noen grupper der han bor.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke fornavnet hans😞 Men har forsøkt å Google meg frem til firmaet, i håp om at det kan føre meg videre.. er det noen av dere som har hørt om et transportfirma i Oslo som heter Ronnys eller noe som ligner?🤔

Skrevet

Herlig for alle Ronny å bli nevnt nå. 

Anonymkode: 57465...98a

• Liker 2
Skrevet

Bare for å presisere ovenfor det, det var ikke hans firma, han jobbet for det, så det er ingen Ronny som blir hengt ut😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...