Gå til innhold

Utflod

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe særlig problemer med utflod tidligere. Har gått på p-piller i 7 år, det samme merket. For et halvt år siden byttet jeg merke, og fikk problemer. Byttet til et annet merke som jeg heller ikke tålte. Byttet da tilbake til mitt gamle merke. Problemet nå er at jeg fortsatt har utflod. Kan være hvit kremaktig, og rett før mensen er den brun og klumpete. Når jeg har mensen er det nesten ikke friskt blod som kommer, men brune slimklumper med litt friskt blod. Jeg skal gå til lege, men lurer på hva dere tror det kan være. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Anser du utflod som et tegn på at du "ikke tåler" p-pillene? Utflod i seg selv er jo helt normalt.

At det er litt brunt i det dagene før mensen er ikke i seg selv uvanlig, mange opplever "sporring" dagene før. Og at det er mest brunt og lite blod kommer av at du blør lite, "brunt blod" er blod som ikke er helt ferskt, og det er helt vanlig om du blør lite, noe som jo er en kjent "bivirkning" av p-piller....

Gjest Anonymous
Skrevet

Poenget er at det ikke har vært slik før. Ble sånn da jeg byttet piller. Det kan jo være noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...