AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Jeg synes norske folk skal vike så for andre. Vi kutter ut juletradisjoner på enkelte skoler for muslimenes del. Vi kutter ut mye, for muslimene. Der muslimene er majoriteten tør jo ikke foreldre å gi barna skinke som pålegg på skolen. for svensker skal vi også vike.... mamma fortalte om et episode med sjefen da hun snakket norsk til en svenske. Hun hadde forklart på norsk ang en rett de hadde, og denne retten hadde et navn på svensk. Da fikk hun høre at hun måtte bruke det svenske navnet. Finner en norsk kvinne en muslimsk mann, hjelper det tydeligvis ikke at lovene gjelder i Norge. Det er loven fra hans land som blir sterkest likevel. Hvorfor er Norge så svakt???? Anonymkode: f5a66...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Fordi kvinnene får det som de vil her i Norge. Når de får styre og bestemme så blir det slik. Ingen norsk mann ville latt det du skriver om skje. Anonymkode: b731f...be7 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinnene får det som de vil her i Norge. Når de får styre og bestemme så blir det slik. Ingen norsk mann ville latt det du skriver om skje. Anonymkode: b731f...be7 Og likevel har de latt det skje. Menn er ikke uskyldige i at nordmenn er så veike. Anonymkode: 2b14d...ec0 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Trodde det var ateistene og humanetikerene som fikk mark i seg pga de kristne sangene på skolen??? Tror helt ærlig ikke muslimene bryr seg! Anonymkode: 313c9...9e3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trodde det var ateistene og humanetikerene som fikk mark i seg pga de kristne sangene på skolen??? Tror helt ærlig ikke muslimene bryr seg! Anonymkode: 313c9...9e3 Ateistene er nok verst. Anonymkode: eb115...e7c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var ateistene og humanetikerene som fikk mark i seg pga de kristne sangene på skolen??? Tror helt ærlig ikke muslimene bryr seg! Anonymkode: 313c9...9e3 Tror ikke ateistene gjør det på muslimers vegne heller. Det er i hovedsak kristne med sin "nestekjærlighet" som gjør knefall for islam. Anonymkode: 2b14d...ec0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #7 Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var ateistene og humanetikerene som fikk mark i seg pga de kristne sangene på skolen??? Tror helt ærlig ikke muslimene bryr seg! Anonymkode: 313c9...9e3 Dette! Skolene det gjaldt hadde ikke fått protester fra muslimer. Og alt annet du nevner i HI er jo bare anekdoter Anonymkode: e6562...41d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #8 Skrevet 21. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinnene får det som de vil her i Norge. Når de får styre og bestemme så blir det slik. Ingen norsk mann ville latt det du skriver om skje. Anonymkode: b731f...be7 Så du mener kvinner er skylden i at Norge er så "håpløst"? Hvorfor har kvinnene kommet til makten da? Fordi mennene har latt det skje. Da må det være noe galt med norske menn da. Anonymkode: f5a66...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #9 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du mener kvinner er skylden i at Norge er så "håpløst"? Hvorfor har kvinnene kommet til makten da? Fordi mennene har latt det skje. Da må det være noe galt med norske menn da. Anonymkode: f5a66...6e3 Der har vi et poeng. Norske menn var veike og ble dominert at kvinner. Derfor søker kvinner til utenlandske menn, fordi de savner den maskuliniteten og selvtilliten utlendingene har. Anonymkode: f5a66...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #10 Skrevet 21. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener kvinner er skylden i at Norge er så "håpløst"? Hvorfor har kvinnene kommet til makten da? Fordi mennene har latt det skje. Da må det være noe galt med norske menn da. Anonymkode: f5a66...6e3 Kvinnene har komt til makten gjennom stemmeseddelen. De stemmer på kvinnesaksaktivister og feministiske parti. De på sin side har skapt en skole som gir jenter bedre resultat enn guttene. Som igjen fører til at kvinnene dominerer som saksbehandlere, byråkrater, journalister og i skolen. Det er de som i stor grad bestemmer hva som skal bli gjort, hvordan barn tenker og de vi legger fokus på. I dag høster vi som de har sådd. Anonymkode: b731f...be7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #11 Skrevet 21. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der har vi et poeng. Norske menn var veike og ble dominert at kvinner. Derfor søker kvinner til utenlandske menn, fordi de savner den maskuliniteten og selvtilliten utlendingene har. Anonymkode: f5a66...6e3 Det er sant. Samt at norske menn ikke vil ha barn. Jeg fant meg en amerikaner. Etter å ha blitt singel for tre år siden har jeg prøvd diverse apper, nettsider, sosiale møteplasser osv og gått på en del dater. Ingen av de norske mennene jeg har vært på date med har vært "mann nok". Puslete pushovers som du vet blir tøffel i håp om å få seg et ligg i ny og ne. Jeg møtte amerikaneren på en datingapp. Han er en gentleman og en skikkelig mannemann. Testosteronmengden hos norske menn (vestlige menn generelt) er på vei nedover. Dette er svært bekymringsfullt. Anonymkode: 02c92...f37
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #12 Skrevet 21. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Samt at norske menn ikke vil ha barn. Jeg fant meg en amerikaner. Etter å ha blitt singel for tre år siden har jeg prøvd diverse apper, nettsider, sosiale møteplasser osv og gått på en del dater. Ingen av de norske mennene jeg har vært på date med har vært "mann nok". Puslete pushovers som du vet blir tøffel i håp om å få seg et ligg i ny og ne. Jeg møtte amerikaneren på en datingapp. Han er en gentleman og en skikkelig mannemann. Testosteronmengden hos norske menn (vestlige menn generelt) er på vei nedover. Dette er svært bekymringsfullt. Anonymkode: 02c92...f37 Samme her. Det enkleste hadde jo selvfølgelig vært en norsk mann! Men nå har jeg reisejobb så jeg kan fint møte en i et annet land og. Finnes bra norske menn, men de blir sjeldnere og sjeldnere. De som er norske gentlemen er de som er godt voksne nå, mens de yngre blir sånne pusete sutrekopper. Tyskere har jeg godt inntrykk av, men de er generelt vanskelig å komme inn på, og mange av de bra er opptatt. Østeuropeere kan jo være kule, men de føler jeg fort kan være kriminelle har jobbet sammen med noen kurdere, og de er mye mer mann enn gjennomsnittmannen i Norge. Men han ene hadde jeg ikke turt å bli sammen med, virker litt for aggressiv. Har snakket en god del med en tyrkisk kompis da, men har bor jo der nede og det er masse om og men og få de opp hit/flytte dit og jeg tar ikke sjansen med den religionen...men menn, det er de virkelig. Amerikaner hadde nok gått greit, men har ikke vært der. Anonymkode: f5a66...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #13 Skrevet 21. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Det enkleste hadde jo selvfølgelig vært en norsk mann! Men nå har jeg reisejobb så jeg kan fint møte en i et annet land og. Finnes bra norske menn, men de blir sjeldnere og sjeldnere. De som er norske gentlemen er de som er godt voksne nå, mens de yngre blir sånne pusete sutrekopper. Tyskere har jeg godt inntrykk av, men de er generelt vanskelig å komme inn på, og mange av de bra er opptatt. Østeuropeere kan jo være kule, men de føler jeg fort kan være kriminelle har jobbet sammen med noen kurdere, og de er mye mer mann enn gjennomsnittmannen i Norge. Men han ene hadde jeg ikke turt å bli sammen med, virker litt for aggressiv. Har snakket en god del med en tyrkisk kompis da, men har bor jo der nede og det er masse om og men og få de opp hit/flytte dit og jeg tar ikke sjansen med den religionen...men menn, det er de virkelig. Amerikaner hadde nok gått greit, men har ikke vært der. Anonymkode: f5a66...6e3 Finn deg nå i hvert fall en vestlig mann. Vi har ganske mange kulturelle forskjeller selv om man skulle tro at USA og Norge er relativt like. Om vi skulle hatt annerledes religion eller en hadde religion og en ikke tror jeg det hadde blitt enda vanskeligere. De forskjellene vi har støtt på har foreløpig gått veldig greit å "løse". Altså det har ikke vært noe problemer, bare litt forskjell i synet på ting og hvordan ting skal gjøres. Anonymkode: 02c92...f37
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #14 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f5a66...6e3 Du kan glede deg til russertøsene blir en realitet Anonymkode: 5e04f...c60
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #15 Skrevet 21. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn deg nå i hvert fall en vestlig mann. Vi har ganske mange kulturelle forskjeller selv om man skulle tro at USA og Norge er relativt like. Om vi skulle hatt annerledes religion eller en hadde religion og en ikke tror jeg det hadde blitt enda vanskeligere. De forskjellene vi har støtt på har foreløpig gått veldig greit å "løse". Altså det har ikke vært noe problemer, bare litt forskjell i synet på ting og hvordan ting skal gjøres. Anonymkode: 02c92...f37 Ja da. Irriterer meg sånn at han er fra nabolandet til et vestlig land (Hellas). Så nære var det, men måtte være så akuratt innafor østen. Spanioler skal vist være gentlemen og. Anonymkode: f5a66...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå