AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Jeg er veldig glad i han og han er veldig glad i meg og vi vurderer med tiden å flytte sammen. Men han har kompisene på besøk to ganger i uken ofte. Bør jeg beholde hybelen min så at jeg bare kan dra dit når de kommer til han/oss? Hotell er jo et alternativ men det blir fort dyrt.. Grunnen til at de ikke liker meg er fordi jeg var utro mot eksen med han uten å fortelle han..noe som kjæresten før lengst har tilgitt. De tror fortsatt jeg er flørtende med alle gutter. Anonymkode: 2b83d...e3d
wintergirl Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Dere skal ikke bruke ekstra penger på et sted for deg å være når han har besøk. Kjæresten din har tillitt deg og så lenge du oppriktig angret og har lovt bot og bedring så skal de respektere det. 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Har kjæresten din spurt om du kan det? Eller er det noe du selv vil? Om du føler den kostnaden er verdt det- kjør på. Men det virker som du forsøker fremstille deg selv som et offer som ikke kan gjøre noe. Om dere har kommet dit at du ikke kan være sammen med vennene og familien hans, så er nok ikke det forholdet liv laga. Så har du lært til neste gang at utroskap har tøffe konsekvenser både for deg selv og den du sårer Anonymkode: 37bdd...72e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 kjærester kommer og går. vennskap har man hele livet.. Dere burde alle skjønne. Anonymkode: fc87b...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Satser dere på forholdet og flytter sammen, så må dere gå "all in". Du kan jo ikke måtte drive å "rømme" fra ditt eget hus hver gang kompisene til kjæresten kommer over. Det blir jo helt uholdbart i lengden, da vil du aldri føle at det faktisk er ditt hjem. Enten må kompisene slutte å komme på besøk, ellers må de rett og slett akseptere at du bor i det huset. Synes typen din bør ta en prat med kompisene sine, og si litt om hva han forventer av de. Utroskap er selvsagt galt, men det er ikke opp til kjærestens kompiser å dømme deg eller straffe deg for det. Hvis kjæresten din har tilgitt deg, bør kompisene hans i det minste akseptere deg. Når typen min har kompiser på besøk kan jeg gjerne forsøke å legge inn et besøk hos en venninne eller ta en tur på treningssenteret (for jeg har ikke noe behov for å være sammen med dem akkurat da), men hvis jeg tilfeldigvis er hjemme må jeg jo være det. Det er jo mitt hjem også. Anonymkode: 1ddac...f0d 6
Hårstrikk79 Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 For en latterlig problemstilling. Kan ikke kjæresten din besøke kompisene sine, heller? Og for noen dårlige kompiser han har forresten.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #7 Skrevet 21. januar 2018 Sånn var det her også, han dumpa kompisene sine for meg Anonymkode: 2423c...5d8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #8 Skrevet 21. januar 2018 Hva med å konfrontere dem? "Han har tilgitt meg. Hvis dere har noe dritt å kommer med: ta dere ut, men jeg finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten av folk jeg ikke har gjort noe som helst. " Anonymkode: c06f2...209 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #9 Skrevet 21. januar 2018 Ts her. Familien hans og de mer fjerne vennene hans har ingenting imot meg og vi går veldig fint overens. Og saken er ikke at jeg var utro mot kjæresten men at jeg lå med han mens jeg fortsatt var sammen med min eks. Noe som er galt i manges øyne men jeg var ikke utro med kjæresten min jeg har nå altså. Men vennene tror vel at jeg vil være utro på nytt. Noe som er helt fjernt siden dette skjedde når jeg var 19 år. Nå er jeg straks 25. Kjæresten har ikke spurt meg om å ha et ekstra sted. Han vil at vi bare skal ha et sted felles. Det er mest det at det vil være kleint og rart hvis kompisene og jeg må henge sammen. Jeg vil ikke ødelegge vennskapet deres. Anonymkode: 2b83d...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #10 Skrevet 21. januar 2018 Du kan jo bare be ham taen samtale med dem. Dere har tenkt å flytte sammen, og de må nesten legge bak seg dette som de ikke har noe som helst med. Om de ikke kan endre oppførselen sin mot deg, så kan de heller ikke være hos dere - men da velger han å møtes annensteds. Om han ikke gidder ta den samtalen så tenker jeg jo at noe ikke er helt riktig. Jeg sier ikke at han skal skjelle dem ut, men han må jo kunne sette grenser om de åpenbart misliker deg og viser det. Anonymkode: 48140...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #11 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig glad i han og han er veldig glad i meg og vi vurderer med tiden å flytte sammen. Men han har kompisene på besøk to ganger i uken ofte. Bør jeg beholde hybelen min så at jeg bare kan dra dit når de kommer til han/oss? Hotell er jo et alternativ men det blir fort dyrt.. Grunnen til at de ikke liker meg er fordi jeg var utro mot eksen med han uten å fortelle han..noe som kjæresten før lengst har tilgitt. De tror fortsatt jeg er flørtende med alle gutter. Anonymkode: 2b83d...e3d Du gjorde noe egoistisk og moralsk forkastelig, så du har en grei ripe i lakken. Du må bare vise dem og typen din at du tiden hans verdig. Dyrt og betale leie to steder. Prøve å videreleie din hybel midlertidig? Anonymkode: cbd34...c8c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #12 Skrevet 21. januar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo bare be ham taen samtale med dem. Dere har tenkt å flytte sammen, og de må nesten legge bak seg dette som de ikke har noe som helst med. Om de ikke kan endre oppførselen sin mot deg, så kan de heller ikke være hos dere - men da velger han å møtes annensteds. Om han ikke gidder ta den samtalen så tenker jeg jo at noe ikke er helt riktig. Jeg sier ikke at han skal skjelle dem ut, men han må jo kunne sette grenser om de åpenbart misliker deg og viser det. Anonymkode: 48140...d8b Tror ikke kjæresten helt innser at vi ikke er på så god fot med hverandre. Han sier at vi fikk litt skeivt inntrykk av hverandre men at de ikke misliker meg i dag. Så akkurat der har han veldig skylapper på.. Men jeg burde be han snakke med de sikkert. TS Anonymkode: 2b83d...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #13 Skrevet 21. januar 2018 Har kompisene hans gått rundt å vært gretten for dette i snart 6 år, uten at kjæresten din har satt ned foten? Anonymkode: f8e74...6aa
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #14 Skrevet 21. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kompisene hans gått rundt å vært gretten for dette i snart 6 år, uten at kjæresten din har satt ned foten? Anonymkode: f8e74...6aa Vi har ikke vært et par i 6 år. Vi var sammen i to år før jeg flyttet utenlands. Så kom vi sammen igjen for ett og et år siden:) TS Anonymkode: 2b83d...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #15 Skrevet 21. januar 2018 Stå på ditt. Vis deg som den du er. Ikke la deres meninger si noe på hvordan du behandler de. Vær mot de som du er mot alle amdre. Ditt hjem like mye som han sitt, så får de la være å komme hvis de har problemer med deg. Hvis du føyer deg og rømmer hver gang de kommer kan de få inntrykk av at de har rett i sine tanker. Sett deg i respekt rett og slett. Anonymkode: 940b6...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå