Rumle Skrevet 23. januar 2018 #45 Skrevet 23. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 10 Anonymkode: 840b0...c15 Rolig nå
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #46 Skrevet 23. januar 2018 Er så lei ekle panzer feminister her inne. Det virker som de er like ekle på innsiden som på utsiden. De hater alt som er forskjellig fra dem. Og spesielt menn. Det er de som sier "dump han" i enhver tråd. De er troll finansiert av NAV og siden de ikke har nettverk i det virkelige liv kommer de her og slenger dritt Anonymkode: 70690...47b 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #47 Skrevet 23. januar 2018 Jeg er så lei av den brukeren som hele tiden lager tråder om en venn eller et familiemedlem som det ser ut som det har rablet for, a la "mannen har skrevet hore på hobbytingene mine" Anonymkode: e3304...32b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #48 Skrevet 23. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så lei ekle panzer feminister her inne. Det virker som de er like ekle på innsiden som på utsiden. De hater alt som er forskjellig fra dem. Og spesielt menn. Det er de som sier "dump han" i enhver tråd. De er troll finansiert av NAV og siden de ikke har nettverk i det virkelige liv kommer de her og slenger dritt Anonymkode: 70690...47b Vi slår ikke kvinner, gjør vi vel? #sagtmedveldigirriterndekvinnestemme Hva er en panserfeminist? Anonymkode: d3deb...009
Dark Angelina Skrevet 24. januar 2018 #49 Skrevet 24. januar 2018 Tråden er ryddet for spam og svar til dette. Dark Angelina, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #50 Skrevet 24. januar 2018 Hos Kvinneguiden risikerer man faktisk at ordentlig telling blir slettet. Samtidig som troll og dritt alt for ofte for stå i fred...... Anonymkode: 47b21...c77
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #52 Skrevet 24. januar 2018 En To Tre Fire Fem Seks Syv Åtte Ni. Anonymkode: 47b21...c77
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #54 Skrevet 24. januar 2018 Syns det å sammenligne bønnerom med toaletter er meget uhøfflig. Hvis noen sammenlignet hellig vann med p—-i forbindelse med kristendommen ville folk følt seg støtt sant? Skjønner ikke folk det? Anonymkode: 4a190...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #55 Skrevet 24. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En To Tre Fire Fem Seks Syv Åtte Ni. Anonymkode: 47b21...c77 TI OG ELLVE TOLV!! Anonymkode: 4a190...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #56 Skrevet 24. januar 2018 Hater virkelig naboen! En helt totalt merkelg mann, som jeg ikke hadde blitt overraska over om han har en eller annen psykisk diagnose. (Du må nesrqn møte han for å forstå hva jeg mener, helt merkelig person!) Han sto og så på kattene mine, og sa til meg nesten som godt som "jeg hater katter, godt jeg skal få meg hund!" Nesten som han faktisk trua dem! Nå alt han gjør bare .... irriterer meg så til de grader! Hørte noen som måkte snø utenfor en kveld. Når lyden slutta tenkte jeg å la kattene få gå ut (de er ganske så livredde alt). Han sto der, lekte med hunden. Når han så meg og han ene katten. Plukka han opp spada og starta å skrape, på ren asfalt. Virka som om han med vilje ønsket å skremme katten (men kan være mitt hat som farger tankene mine). Godt å få skrevet det ned og sendt det ut i verden! Anonymkode: 05598...fda
Gjest Axl Rose Skrevet 24. januar 2018 #57 Skrevet 24. januar 2018 Jeg er så kåt at det gjør vondt og FF'en som skulle komme i kveld måtte plutselig til legevakten med ungen sin. Faren kunne ikke gå alene. Er det mulig? Kan ikke gå alene med barnet sitt. Nå har jeg hørt det også. Folk elsker å ødelegge for meg. Helvete! Orker ikke gå til noen og ingen andre kan komme. Nå må jeg vente helt til i morgen å få hjelp av noen, og kompisen min sitter her å ler av meg! Nei han vil ikke hjelpe meg. Skal ikke hjelpe han heller når han er i nød. Faen alle er så slemme. Det var min dritt jeg måtte få ut i kveld.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #58 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har det så jævlig pga kroppen. Immunsystemet går amok og ødelegger alt. Jeg er bekymra alle våkne øyeblikk, ingen forstår hvordan det er. Ingen. Jeg orker ikke mer. Svigermor er slem, svigerfar er slem (de baksnakker og konspirerer, skaper intriger, plager sønnen sin og bla bla). Duster hele gjengen. Verst er kanskje svogeren, nyateistisk hyperskeptiker som hater alle omtrent. Søsknene mine lever i en rosa boble og svever på skyer det alt er fryd og gammen. Finnes ikke problemer i verden engang. Fint for deg!!! Foreldrene mine orker ikke å snakke om sjukdom så jeg holder kjeft i deres nærvær. Snakker om spennende ting som f.eks hage og mat og sånn. Sånne overfladiske, viktige ting. Ja, vi har virkelig et dypt forhold basert på støtte og forståelse hele veien. Mannen min er så forbasket snill og gjør sitt beste og jeg føler jeg er en dritt som ikke fortjener ham. Jeg er så sinnsykt bekymra for fremtiden, blir sykere hele tiden og orker ikke kampen mot helsevesenet. Det er et kapittel i seg selv. JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE! ER NÆR ET SAMMENBRUDD. Skal være alene hele helgen og skulle så inderlig ønske jeg kunne styrte 10 flasker vin, Men neeeeeei. For jeg er allergisk mot druer og epler og frukt what so ever. Neeeeeei. Kan ikke tåle noenting, kan vi vel? Drittkropp. Det verste er folk som tror jeg er "sær" i matveien. Hadde de bare visst at jeg nesten ikke får puste og blir sjuk i flere uker etterpå så... Forbasket dritt. Anonymkode: fd42e...7d1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #59 Skrevet 25. januar 2018 1 000. 1014. 1050. 1984 2000 Og så videre.... 100 000 000. Anonymkode: 47b21...c77
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #60 Skrevet 25. januar 2018 Fant en fin bok "Omgitt av idioter". Vurderer å kjøpe den for den var bare så fuckings perfekt tittel på. I dag er alt og alle dritt. Jeg øbskee forbannelse og smerte på flesteparten som oppholder seg rundt meg idag. Og jeg er så jævla lei dette snøværet! Først er det -32, så blir det mildvær og snøvær. 30 cm snø bare siden igår. Brukte 2 timer på å få bilen ut av innkjørseln. Måkket med spade, da gubben har klart å bøye den eneste skuffla vi har. Ga opp med spaden, hamret og denget løs på skuffla, fikk den i ca rett form- det funka. Den forpulte naboen vi betaler for å brøyte brøytet ikke før klokken 21.00 idag. Vært innesnedd siden i går morgest Brøytemannskapet sto ved bensinstasjonen og spiste pølse og drakk Cola, mens hver jævla vei i bygda her var nedsnedd. Hele 3 brøytebiler på bensinstasjonen, og ikke var det brøytet inn til stasjonen heller. Gubben var kuk idag, han likte ikke at det var kommet så mye sne. Klikket i vinkel før han kjørte til jobb med firehjulstrekken, selv om han skulle ta bakhjulstrekkern. Den fikk han ikke ut, derav sinneutbruddet. Jeg er så jævla sliten og lei av alt og alle... Anonymkode: c1b2c...f5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå