AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Værsågod, her er en tråd for alle dere som har behov for å spy ut drit hvor enn det måtte falle dere inn i alle slags mulige tråder. Her kan dere bruke alt av fantasi, her finnes ingen grenser (foruten forumreglene, da). Så får dere lettet litt på trykket dere sitter inne med, og plassert det her i stedet for å bruke fritiden deres på å ødelegge andres tråder med helt vanlige spørsmål og problemstillinger. Kom igjen, det er allment kjent at dere har mye galle å komme med Anonymkode: d3675...795 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Jeg er JÆVLIG lei alle de tilbakestående idiotene som fremstiller uføre nærmest nærmest som nyrike. De uføre har såååååå masse penger. Langt over 30 000 utbetalt i uføretrygd!!! Minst, altså!! Jeg syns ærligtalt disse folka som lirer av seg sånt vissvass burde tvinges over på uføretrygd av staten fordi de er så dum at de ikke kan regne enkle tall opplyst på Nav sine sider engang og må da være en samfunnstrussel ute i arbeidslivet. Jeg er piss lei av og bare piss, piss lei av denne evige fremstillingen av uføre som late slabbedasker som lever luksusliv på de skattebetalernes regning. Det kunne ikke vært lengre fra sannheten. FRES!!!!!!! Anonymkode: d3deb...009 15
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Bitches som legger seg etter opptatte menn. Er singel pga det. Tøyter! Anonymkode: 88315...066 7
Jenki Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil Endret 21. januar 2018 av Jenki
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Jeg har så helvetes mye angst at jeg snart river av meg håret!!!! Jeg kaster opp og holder på å drukne i min egen svette, helvete!! Anonymkode: c865f...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Ganske drittlei av liker funksjonen, alltid så komer jeg med innspill basert på logikk og fornuft (og får ingen likes), også kommer det en eller annen nisse med noe svada basert på følelser og PK-korrekt oppgulp som er ubestridelig faktisk feil og gjerne bruker hersketeknikker og stråmenn i samme slengen, og får haugevis av "likes", hva feiler det klientellet her inne, ta dere sammen Anonymkode: 839c6...1fc 13
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #7 Skrevet 21. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske drittlei av liker funksjonen, alltid så komer jeg med innspill basert på logikk og fornuft (og får ingen likes), også kommer det en eller annen nisse med noe svada basert på følelser og PK-korrekt oppgulp som er ubestridelig faktisk feil og gjerne bruker hersketeknikker og stråmenn i samme slengen, og får haugevis av "likes", hva feiler det klientellet her inne, ta dere sammen Anonymkode: 839c6...1fc Nå burde du roe deg noen hakk Anonymkode: 38e13...ab1 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #9 Skrevet 21. januar 2018 Faen i helvete fuck, fuck, fuck! Svarte satans rasshøl! Jævla fuckings treigt kuknett! Faen altså! Faen!!!! Jeg hater det forpult treige ustabile fittenettet! Anonymkode: 17f98...a55
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. januar 2018 #11 Skrevet 21. januar 2018 Fuck that, fuck this, fuck everything
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2018 #12 Skrevet 21. januar 2018 2 minutter siden, Calandria skrev: Fuck that, fuck this, fuck everything ...du har noen som bryr seg, Venn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #14 Skrevet 21. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitches som legger seg etter opptatte menn. Er singel pga det. Tøyter! Anonymkode: 88315...066 De tror som regel at de er bedre. Jeg er ikke singel men jeg blir sint på vegne av andre. Anonymkode: 301d9...dd7
Sokkar Skrevet 21. januar 2018 #15 Skrevet 21. januar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitches som legger seg etter opptatte menn. Er singel pga det. Tøyter! Anonymkode: 88315...066 Så leit å høyre. Men då fortjente han ikkje deg. Eg har siste året avvist tre menn som er i forhold, fordi eg synes dei er usmakelige. Menn som ikkje klarer å halde seg på matta, samme kven dei har framfor seg, er kanskje ikkje verdt å behalde? 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. januar 2018 #16 Skrevet 21. januar 2018 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...du har noen som bryr seg, Venn. det har du også, venn.
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2018 #17 Skrevet 21. januar 2018 3 minutter siden, Calandria skrev: det har du også, venn. Vet. Og det varmer! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #18 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ganske drittlei av liker funksjonen, alltid så komer jeg med innspill basert på logikk og fornuft (og får ingen likes), også kommer det en eller annen nisse med noe svada basert på følelser og PK-korrekt oppgulp som er ubestridelig faktisk feil og gjerne bruker hersketeknikker og stråmenn i samme slengen, og får haugevis av "likes", hva feiler det klientellet her inne, ta dere sammen Anonymkode: 839c6...1fc Enig!!! utropstegn ganger hundre Hilsen TS. Anonymkode: d3675...795
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #19 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er JÆVLIG lei alle de tilbakestående idiotene som fremstiller uføre nærmest nærmest som nyrike. De uføre har såååååå masse penger. Langt over 30 000 utbetalt i uføretrygd!!! Minst, altså!! Jeg syns ærligtalt disse folka som lirer av seg sånt vissvass burde tvinges over på uføretrygd av staten fordi de er så dum at de ikke kan regne enkle tall opplyst på Nav sine sider engang og må da være en samfunnstrussel ute i arbeidslivet. Jeg er piss lei av og bare piss, piss lei av denne evige fremstillingen av uføre som late slabbedasker som lever luksusliv på de skattebetalernes regning. Det kunne ikke vært lengre fra sannheten. FRES!!!!!!! Anonymkode: d3deb...009 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bitches som legger seg etter opptatte menn. Er singel pga det. Tøyter! Anonymkode: 88315...066 1 time siden, Jenki skrev: Feil 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så helvetes mye angst at jeg snart river av meg håret!!!! Jeg kaster opp og holder på å drukne i min egen svette, helvete!! Anonymkode: c865f...3a0 1 time siden, BiancaH96 skrev: Isj, æsj, og dobbelt æsj! Det hjalp. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Faen i helvete fuck, fuck, fuck! Svarte satans rasshøl! Jævla fuckings treigt kuknett! Faen altså! Faen!!!! Jeg hater det forpult treige ustabile fittenettet! Anonymkode: 17f98...a55 1 time siden, Calandria skrev: Fuck that, fuck this, fuck everything 1 time siden, Jerry Lee skrev: Møkkadritthelse, fysisk og psykisk. 1 time siden, AnonymBruker skrev: De tror som regel at de er bedre. Jeg er ikke singel men jeg blir sint på vegne av andre. Anonymkode: 301d9...dd7 Så godt å se at dere kan slippe både luft og rennadrit her! Fortsett gjerne med å bruke denne tråden, og som sagt, unngå å poste det i og ødelegge tråder der det presenteres helt vanlige spørsmål og problemstillinger! Anonymkode: d3675...795
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #20 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så helvetes mye angst at jeg snart river av meg håret!!!! Jeg kaster opp og holder på å drukne i min egen svette, helvete!! Anonymkode: c865f...3a0 Klæm til deg 💜 Anonymkode: cca49...922 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå