Gå til innhold

Skriv dritten din her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Værsågod, her er en tråd for alle dere som har behov for å spy ut drit hvor enn det måtte falle dere inn i alle slags mulige tråder. Her kan dere bruke alt av fantasi, her finnes ingen grenser (foruten forumreglene, da). Så får dere lettet litt på trykket dere sitter inne med, og plassert det her i stedet for å bruke fritiden deres på å ødelegge andres tråder med helt vanlige spørsmål og problemstillinger.

Kom igjen, det er allment kjent at dere har mye galle å komme med :) 

Anonymkode: d3675...795

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er JÆVLIG lei alle de tilbakestående idiotene som fremstiller uføre nærmest nærmest som nyrike. De uføre har såååååå masse penger. Langt over 30 000 utbetalt i uføretrygd!!! Minst, altså!!

Jeg syns ærligtalt disse folka som lirer av seg sånt vissvass burde tvinges over på uføretrygd av staten fordi de er så dum at de ikke kan regne enkle tall opplyst på Nav sine sider engang og må da være en samfunnstrussel ute i arbeidslivet.

Jeg er piss lei av og bare piss, piss lei av denne evige fremstillingen av uføre som late slabbedasker som lever luksusliv på de skattebetalernes regning. Det kunne ikke vært lengre fra sannheten. 

FRES!!!!!!!

Anonymkode: d3deb...009

• Liker 15
Skrevet

Bitches som legger seg etter opptatte menn. Er singel pga det. Tøyter!

Anonymkode: 88315...066

• Liker 7
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil

Endret av Jenki
Skrevet

Jeg har så helvetes mye angst at jeg snart river av meg håret!!!! Jeg kaster opp og holder på å drukne i min egen svette, helvete!! 

Anonymkode: c865f...3a0

• Liker 2
Skrevet

Ganske drittlei av liker funksjonen, alltid så komer jeg med innspill basert på logikk og fornuft (og får ingen likes), også kommer det en eller annen nisse med noe svada basert på følelser og PK-korrekt oppgulp som er ubestridelig faktisk feil og gjerne bruker hersketeknikker og stråmenn i samme slengen, og får haugevis av "likes", hva feiler det klientellet her inne, ta dere sammen :) 

Anonymkode: 839c6...1fc

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske drittlei av liker funksjonen, alltid så komer jeg med innspill basert på logikk og fornuft (og får ingen likes), også kommer det en eller annen nisse med noe svada basert på følelser og PK-korrekt oppgulp som er ubestridelig faktisk feil og gjerne bruker hersketeknikker og stråmenn i samme slengen, og får haugevis av "likes", hva feiler det klientellet her inne, ta dere sammen :) 

Nå burde du roe deg noen hakk

Anonymkode: 38e13...ab1

• Liker 3
Skrevet

Isj, æsj, og dobbelt æsj!

Det hjalp. :)

Skrevet

Faen i helvete fuck, fuck, fuck! Svarte satans rasshøl! Jævla fuckings treigt kuknett! Faen altså! Faen!!!!  Jeg hater det forpult treige ustabile fittenettet! 

Anonymkode: 17f98...a55

Skrevet

:kjefte::kjefte::raven::raven:

Anonymkode: 840b0...c15

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fuck that, fuck this, fuck everything :rasende::raven:

Skrevet
2 minutter siden, Calandria skrev:

:hug: ...du har noen som bryr seg, Venn.

• Liker 1
Skrevet

Møkkadritthelse, fysisk og psykisk.   :kjefte:

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tror som regel at de er bedre. Jeg er ikke singel men jeg blir sint på vegne av andre. 

Anonymkode: 301d9...dd7

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så leit å høyre. Men då fortjente han ikkje deg. 

Eg har siste året avvist tre menn som er i forhold, fordi eg synes dei er usmakelige. Menn som ikkje klarer å halde seg på matta, samme kven dei har framfor seg, er kanskje ikkje verdt å behalde?  

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:hug: ...du har noen som bryr seg, Venn.

:hug: det har du også, venn.

Skrevet
3 minutter siden, Calandria skrev:

:hug: det har du også, venn.

Vet. Og det varmer!  :hug:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!! utropstegn ganger hundre

Hilsen TS. 

Skrevet

Jeg er JÆVLIG lei alle de tilbakestående idiotene som fremstiller uføre nærmest nærmest som nyrike. De uføre har såååååå masse penger. Langt over 30 000 utbetalt i uføretrygd!!! Minst, altså!!

Jeg syns ærligtalt disse folka som lirer av seg sånt vissvass burde tvinges over på uføretrygd av staten fordi de er så dum at de ikke kan regne enkle tall opplyst på Nav sine sider engang og må da være en samfunnstrussel ute i arbeidslivet.

Jeg er piss lei av og bare piss, piss lei av denne evige fremstillingen av uføre som late slabbedasker som lever luksusliv på de skattebetalernes regning. Det kunne ikke vært lengre fra sannheten. 

FRES!!!!!!!

Anonymkode: d3deb...009

1 time siden, Jenki skrev:

Feil

Jeg har så helvetes mye angst at jeg snart river av meg håret!!!! Jeg kaster opp og holder på å drukne i min egen svette, helvete!! 

1 time siden, BiancaH96 skrev:

Isj, æsj, og dobbelt æsj!

Det hjalp. :)

Faen i helvete fuck, fuck, fuck! Svarte satans rasshøl! Jævla fuckings treigt kuknett! Faen altså! Faen!!!!  Jeg hater det forpult treige ustabile fittenettet! 

Anonymkode: 17f98...a55

1 time siden, Calandria skrev:

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Møkkadritthelse, fysisk og psykisk.   :kjefte:

De tror som regel at de er bedre. Jeg er ikke singel men jeg blir sint på vegne av andre. 

Anonymkode: 301d9...dd7

Så godt å se at dere kan slippe både luft og rennadrit her! Fortsett gjerne med å bruke denne tråden, og som sagt, unngå å poste det i og ødelegge tråder der det presenteres helt vanlige spørsmål og problemstillinger! 

Skrevet

Klæm til deg 💜 

Anonymkode: cca49...922

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...