AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Jeg må få kjøpt et skikkelig bra bur til bilen for hunden min. Hva slags bur er å anbefale? Merke? Legg gjerne ved link hvor man kan få kjøpt det evt hvilken dyrebutikk 😊 Anonymkode: c45bf...801
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Hei! Eg vet ikke hvilken prisklasse du ser etter, men Variocage og Herkules er gode bur som også er kollisjonstestet. Eg har hatt begge deler, men er mest fornøyd med Variocage, rett og slett pga. at de har flere størrelser å velge mellom (spesielt i høyden). Begge typen bur er lydløse, eg tror Variocage er mer solid mens Herkules har bur som er litt lettere, og dermed enklere å flytte inn og ut av bilen. Du finner begge deler her: https://www.petworld.no/no/artiklar/hund/hundebur/variocage-bilbur/index.html Ellers er det flere som lager bur på spesialmål, der du kan få buret akkurat slik du vil for at det skal passe best mulig til hunden/bilen din. Eksempler på det er Kelabur, Trønderbur, Aluconsult osv. Disse er ikke offisielt kollisjonstestet, men det virker som solide bur og mange er fornøyde med dem. Eg har hatt Kelabur selv. Helsveiset og lydløst bur, men veldig tunge (de er jo laget av stål). De er vesentlig mye billigere enn det meste annet, så du får god kvalitet til en rimelig penge. Anonymkode: aea85...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå