Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd løspudderet fra Kanebo? Det finnes jo bare i en tone (transparent), så jeg lurer på om det blir veldig lyst på huden, eller om det virkelig tilpasser seg alle hudtoner, slik de hevder (høres for godt ut til å være sant...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte det på Tax Free da jeg var ute og reiste for et par måneder siden (kr. 350.- på Tax Free...!!! :o ). Jeg er veldig godt fornøyd med det. Har tørr hud, og syns det takler huden min veldig bra! :wink::)

Fargen er ganske lys, men nå på vinteren funker det for meg. Jeg har ikke spesielt lys hud. Blir fort brun, og har relativt mørkt hår.... Bruker av og til litt rouge eller solpudder over, kjempeflott! Anbefales! :)

Skrevet

Jeg skal prøve å få dem til å lage en liten prøve for meg, så jeg ser at det passer med hudtonen min. Det skal jo tilpasse seg alle hudtoner, men skeptikeren vil gjerne prøve. Og at det passer for tørr hud, er ikke akkurat negativt. Takk for feedback :)

Skrevet
Og at det passer for tørr hud' date=' er ikke akkurat negativt.[/quote']

I know! :wink: Vi må "holde sammen" vi med tørr hud... :ler:

Skrevet

Den koster selvfølgelig akkurat over kr. 200.- på SN.... :wink:

Skrevet

Jeg bestilte den, og med 10% rabatt (som jeg har opparbeidet meg), kostet den akkurat under 200 kroner.

Men den er verdt prisen selv i parfymeri. :)

Gjest Dina i.i.
Skrevet
Jeg bestilte den, og med 10% rabatt (som jeg har opparbeidet meg), kostet den akkurat under 200 kroner.

Men den er verdt prisen selv i parfymeri. :)

Hvor mye må man handle før man får 10% rabatt?

Skrevet
20 ganger... :roll: Men jeg har brukt et par år på det, da...
Gjest Dina i.i.
Skrevet
20 ganger... :roll: Men jeg har brukt et par år på det, da...

:ler::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...