Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ønsket meg unge lenge. Samboern har også lyst på barn, men det har vært mer perifert "en gang, om en stund".

Satt å snakka i går og kom frem til at etter sommeren kutter vi prevensjon.

Tror det kan bli bra:

Vi har begge passert 30, har god jobb med ok inntekt, leilighet vi eier, venner som er gravide eller nettopp har fått barn, familie ikke så langt unna som kan være barnevakt +++

Så jeg er kjempeglad og vettskremt!!! :o

Tenk om vi ikke kan få unge (det vet man jo ikke før man har prøvd) , tenk om ungen blir syk, vi må slutte å røyke, hva om leiligheten på 70 kvm er for liten og alt annet som kan bli feil eller kan gå galt :o

Tør jeg dette da? En ting å tenke på det og fable om det, noe ganske annet å faktisk gjøre det :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Spennende! det meste ordner seg...

Skrevet

Gleder meg jeg - kunne hatt lyst å gjøre det med en gang, men kan være lurt å vente til etter lønnsforhandlingene i mai/juni. Får vel neppe høyere lønn om de vet jeg snart skal ha permisjon - lenge leve likestillingen...

Skrevet

Du må bare tenke slik:

Hvis vi VIL ha barn en eller annen gang, da må vi møte disse utfordringene før eller siden likevel. Da kan vi like godt gjøre det nå!

Det hjalp i alle fall meg å tenke på de første månedene. Men så planla vi jo ikke på forhånd å bli gravid heller da, så vi kunne ikke akkurat ombestemme oss hvis det skulle blitt for skummelt... :ler:

Skrevet

Lykke til! Vet AKKURAT hvordan du har det, mannen min utsatte og utsatte og utsatte. Nå har vi ENDELIG (tilsynelatende) begynt, etter mye diskusjoner. Men det er godt å få snakket om det og sette en "frist". Det blir nok bra!

PS! Slutte å røyke, er ikke det positivt da? Dere kan jo begynne på det med en gang, så ikke alt stresset kommer samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...