AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Jeg hadde håpet at playstore hadde litt bedre overvåkning av apper rettet mot barn! Jeg har en niese på 7 som har fått sitt eget nettbrett til jul. Vi i familien har egentlig bare brukt apple før, men dette var rimeligere og med tanken på at hun er 7 så trenger hun ikke ipad eller andre dyre nettbrett. Når hun var hos meg nå i helgen skulle vi laste ned et spill da hun pekte på en app og sa "Men ikke den. Jeg får ikke lov av pappa og laste ned sånne." Jeg ble jo helt forskrekket! Det var et spill til barn hvor Disney-prinsesser var gravide og man skulle få ut babyen med keisersnitt! Bra min bror har sagt nei til alle "graviditetsspill" da, men jeg trodde ikke at slikt var mulig. Jeg har ikke sjekket om spillet finnes i appstore, men playstore har det i alle fall. Jeg føler at jeg blir litt kvalm når slike ting er så lett tilgjengelig for barn. Jeg er egentlig ikke kjent med android og hvordan det fungerer, men jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende når jeg har brukt appstore. Anonymkode: 6d65c...755
Sirah Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Jeg har etter mange år som applebruker kjøpt meg samsung og har litt samme opplevelse som deg TS. Så mye RÆL som finnes i playstore! Jeg er helt sjokkert over hva som dukker opp innimellom... Har ikke funnet noen god løsning på dette jeg heller... 1
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Sjokkert over at barn lærer om graviditet? Det er nok av andre spill du bør bekymre deg over enn det, TS.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 2 minutter siden, padawan skrev: Sjokkert over at barn lærer om graviditet? Det er nok av andre spill du bør bekymre deg over enn det, TS. Du ser ikke noe galt i at barn skal gi disney prinsesser keisersnitt på gøy? Anonymkode: 6d65c...755
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Generelt sett ser jeg ikke noe galt i at barn lærer om kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå