Darkannie Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 (endret) Sønnen min hadde en iPhone 5s som tok kvelden. Død, kan ikke startes. Han har fått ny android telefon. Men, han hadde en del penger liggende inne på Applestore som han ikke vil miste. Han har fått min gamle 4th gen iPad, og jeg har endelig fått satt den opp til hans konto, etter å ha måtte laste ned iTunes på laptopen. Men! iPaden er blitt satt opp helt blank, som ny. Regner med det er fordi kontoen hans aldri var backet opp mot iTunes. Får ikke adgang til iCloud uten å få kode tilsendt «other Apple device». Og den er jo død! Hvordan kan vi få lagt inn siste backup fra iCloud sånn at han får inn alle bildene og appene han hadde på telefonen, inn på iPaden? Endret 21. januar 2018 av Darkannie
Sirah Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Gå til icloud.com og se om den kan kobles opp til kontoen derfra
Darkannie Skrevet 21. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2018 (endret) 1 time siden, Sirah skrev: Gå til icloud.com og se om den kan kobles opp til kontoen derfra Prøvd, funker ikke...ber om kode fra annen Apple enhet når jeg prøver fra iPaden. Endret 21. januar 2018 av Darkannie
Gjest kira87 Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 (endret) Gå inn på apple-id og skru av to-trinnsverifisering. Endret 21. januar 2018 av kira87
Darkannie Skrevet 21. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2018 6 timer siden, kira87 skrev: Gå inn på apple-id og skru av to-trinnsverifisering. Det krevdes tofaktor autentisering for å slå av tofaktor autentisering. 🤓
Gjest kira87 Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 14 timer siden, Darkannie skrev: Det krevdes tofaktor autentisering for å slå av tofaktor autentisering. 🤓 Prøv dette
Darkannie Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2018 (endret) Takk, dette funket. Men det var ingenting i iclouden heller, som er kjemperart...ja ja. Har ihvertfall adgang til pengene i AppStore. Takk! Endret 22. januar 2018 av Darkannie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå