Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #1 Skrevet 9. august 2002 Jeg har vært sammen med min kjæreste i nesten 6 mnd nå. Vi har det utrolig bra sammen, og jeg har vært paff-forelsket i han siden jeg traff han første gangen. For bare en uke siden, fortalte han meg at han elsket meg, og at han har utrolige følelser for meg. Endelig har han blitt skikkelig forelsket i meg også! Tok sin tid, ja, men nå er han helt oppover ørene forelsket i meg. Dette er jo bare bra, siden vi begge er klare for å satse skikkelig. Men, nå vil han kose og dulle, ha sex og kysse HELE tiden! Jeg får ikke stå i ro uten at han kommer og klår på meg. Jeg elsker han som bare det, men plutselig fikk jeg helt "stopp". Jeg ville rett og slett ikke ha noe sex eller kos! Hvorfor skjer dette egentlig? NOen som har vært borti det samme? at når den andre er så keen på deg at du nesten mister lysten? Så nå har jeg tatt meg litt fri fra han og besøker en venninne. Deilig å være litt borte fra han..
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #2 Skrevet 9. august 2002 du kan umulig være skikkelig forelsket
Morlock Skrevet 9. august 2002 #3 Skrevet 9. august 2002 Hvis min kjære blir for klengete sier jeg bare i fra. Det går helt greit, og han vet jeg elsker han forde. Det er spesiellt når jeg skal ha mensen at han blir klengete, og da er det ikke alltid jeg orker masse kos hele tiden. Dette har jeg fortalt han, og han forstår det uten sure miner. Prøv å forklare han at det ikke alltid er like kos med kos, og at du er glad i han forde. Si at det ikke er noen avvisning fra din side, men at du rett og slett ikke føler deg kosete der og da.
Salamandra Skrevet 9. august 2002 #4 Skrevet 9. august 2002 Gjest 2: For et tåpelig svar å gi.. at hun umulig kan være forelsket..?? Selvsagt er det mulig å være forelsket/elske noen og samtidig synes det blir slitsomt med kosing og klenging hele tiden...! Til deg som startet tråden: Dette er helt normalt, det pleier å stabilisere seg etterhvert.. I mellomtiden kan du jo prøve å prate med han om dette, at du syns det blir litt voldsomt, men at du ikke er mindre glad i han for det.. Frk. Busybody
Solstrålen Skrevet 15. august 2002 #5 Skrevet 15. august 2002 Jeg vet hva du mener! Og til Gjest 2: det var rett og slett et lamt svar! Min kjære er Klengete(med stooooor K!) Og ikke at det er noe galt i det, for jeg elsker også å kose og dulle og ha sex, men ikke HELE tiden! Jeg liker å se en film/dokumentar på tv og ha klærne på når det er ferdig! Liker å lese til eksamen i endel timer i strekk uten å ha sex oppå bøkene mine 5-6ganger den dagen osv. Enkelte dager så har man bare ikke lyst. Særlig i mens-periodene og når man er skikkelig stresset! Sånn er det bare. Jeg forklarte han hvordan det var, og det var helt greit. Vi hadde en stor ulikhet mellom oss og det var at jeg synes det er så deilig å KOSE og ikke nødvendigvis ende opp med SEX.. Og det har vi klart å få til! Og det hjelper veldig på!! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #6 Skrevet 16. august 2002 Han forstår deg nok om du bare forteller ham det! Selv suuuger jeg til meg all oppmerksomhet jeg får, og det er mye...Men så er jo jeg en som gjeeerne vil ha sex 5-6 ganger oppå bøkene mine osv. :oops: Vi er alle forskjellige, og hvis det skal gå i et forhold, må man bare prate om det, og finne en mellomting.
Venus Skrevet 18. august 2002 #7 Skrevet 18. august 2002 :blunke: Hei. Selv ville jeg ha likt det, men vi er alle forskjellige. Dere kommer nok ikke utenom litt verbal kommunikasjon her... Fortell han hvordan du føler det, så vil han sikkert forstå deg. Men si det på en litt "god" måte, slik at du unngår å såre følelsene hans. Det ordner seg nok. Kanskje du vil savne det når den dagen kommer da interessen hans dabber litt av... Håper det "jevner" seg ut for dere !!! Lykke til. Venus. :kgsmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå