AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Fant en oppskrift med glutenfri burgerbrød. I oppskriften står det at det bare er å bytte ut glutenfritt mel med meltyper med gluten. Jeg tenkte å gjøre det siste. Kjøpte fiberhusk fpr det skulle også i, ikke sætlig kjent med produktet. Skal jeg ha i foberhusk når det ikke er glutenfritt likevel? Dette sier ikke oppskriften noe om nemlig. Anonymkode: a5ffb...331
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Håper virkelig noen vet dette før jeg setter i gang Anonymkode: a5ffb...331
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Du bruker ikke fiberhusk nei, fiberhusk brukes for å erstatte gluten. Når du bruker mel med gluten så er fiberhusk overflødig. Anonymkode: abc80...763 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du bruker ikke fiberhusk nei, fiberhusk brukes for å erstatte gluten. Når du bruker mel med gluten så er fiberhusk overflødig. Anonymkode: abc80...763 Æsj!! Dyrt var det også Anonymkode: a5ffb...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå