AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Hunden min oppfører seg merkelig noen netter. Vanligvis sover han hele natten og bytter mellom å sove på soverommet mitt eller i gangen. Men noen netter i måneden, kanskje 5, ligger han nesten ikke. Han står helt stille leeenge, trør litt på stedet og forflytter seg nesten ikke. Ofte står han i soveromsdøren og ser på meg. Ja, jeg våkner ofte av at han står og ser på meg. Dette har pågått i ca ett år nå (hunden er 7) og jeg har tilbudt vann, mat, dotur, kos, bedt han legge seg ... ja det meste jeg har kommet på. Det er jo neppe noe akutt alvorlig, men jeg skulle ønske jeg skjønte hva som gjør at han oppfører seg slik og ikke sover som normalt. Noen som har lignende erfaring, kunnskap eller ideer? Anonymkode: 485cd...273
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Åndeaktivitet i rommet! Anonymkode: 485cd...273
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Kan ikke løpe fra dem vet du. De går tvers igjennom dører og vegger dessuten, så det nytter ikke å låse seg inn på badet og slokke lyset heller....
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunden min oppfører seg merkelig noen netter. Vanligvis sover han hele natten og bytter mellom å sove på soverommet mitt eller i gangen. Men noen netter i måneden, kanskje 5, ligger han nesten ikke. Han står helt stille leeenge, trør litt på stedet og forflytter seg nesten ikke. Ofte står han i soveromsdøren og ser på meg. Ja, jeg våkner ofte av at han står og ser på meg. Dette har pågått i ca ett år nå (hunden er 7) og jeg har tilbudt vann, mat, dotur, kos, bedt han legge seg ... ja det meste jeg har kommet på. Det er jo neppe noe akutt alvorlig, men jeg skulle ønske jeg skjønte hva som gjør at han oppfører seg slik og ikke sover som normalt. Noen som har lignende erfaring, kunnskap eller ideer? Anonymkode: 485cd...273 Oi, så ekkelt! Litt creepy. Har aldri hørt om det før, så jeg ville nevnt det for dyrlegen neste gang du er der. Anonymkode: 41823...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå