AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Heisann. Når mener dere at en smarttelefon blir ukomfortabel i lomma i deres øyne? Jeg tror at ASUS ZENFONE 3 MAX blir litt i største laget for min del. Den har mål på: 151,0 x 76,0 x 8,0 mm ifølge Power. Anonymkode: f8158...f34
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Det kommer ekstremt an på størrelsen på lomma og buksa, og hvor trange de er. Med dagens slim fit mote er det viktigste å se om man får den oppi når man kjøper bukse. Jeg regner med du tenker på lomma foran siden det er utrolig lett å stjele den hvis man har den i baklomma. Anonymkode: 52d06...576
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Er du kvinne eller mann? Er du kvinne så er det jo egentlig bare å glemme, tror aldri jeg har funnet meg bukser hvor det ville vært plass til en mobiltelefon i lomma:P Er du mann er det jevnt lettere, men det kommer jo an på buksa der også selvsagt, men herre-bukser har jevnt over bedre lommer. Min mann har en motorola moto g5plus( 150.2 x 74 x 7.7 mm ), og den synes han er passe. Dog følger han ikke noen slimfit mote. Anonymkode: 77d8c...e55
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du kvinne eller mann? Er du kvinne så er det jo egentlig bare å glemme, tror aldri jeg har funnet meg bukser hvor det ville vært plass til en mobiltelefon i lomma:P Er du mann er det jevnt lettere, men det kommer jo an på buksa der også selvsagt, men herre-bukser har jevnt over bedre lommer. Min mann har en motorola moto g5plus( 150.2 x 74 x 7.7 mm ), og den synes han er passe. Dog følger han ikke noen slimfit mote. Anonymkode: 77d8c...e55 Jeg er en mann, og jeg bruker ikke å gå i kjempetrange bukser. Også er mobilttelefonen som oftest i de forreste lommene på buksa. Opplevde ingen problemer med en mindre smarttelefon Samsung Galaxy J3 (2016), den var 143cm høy, 71 mm bred og 7,9mm i tykkelse. Anonymkode: f8158...f34
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er en mann, og jeg bruker ikke å gå i kjempetrange bukser. Også er mobilttelefonen som oftest i de forreste lommene på buksa. Opplevde ingen problemer med en mindre smarttelefon Samsung Galaxy J3 (2016), den var 143cm høy, 71 mm bred og 7,9mm i tykkelse. Anonymkode: f8158...f34 Vel, da kan du jo gå på butikken og prøve deg frem i en bukse du bruker ofte. Bare pass på så du ikke blir tatt for å stjele Anonymkode: 77d8c...e55
Gjest Optimo Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Er det en Galaxy Note du har i lomma, eller er du bare glad for å se meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå