Gå til innhold

salve for eksem

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Får masse kløende eksem, spesielt på hendene når jeg er forkjølet, så jeg håper noen her har en god reseptfri salve å anbefale meg...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør etter strutsesalve (jada struts, som i stor afrikansk fugl som ikke flyr) på helsekost eller apotek - det skal være utrolig bra...

Gjest Anonymous
Skrevet

Du må passe på at det er kremer som tilfører både fett og fukt. Selv synes jeg decubal eller repair (fåes på apoteket) er gode sånn. De har også en del salver på apoteket som inneholder litt sterkere ting som kortison (men de fleste med kortison er kanskje på resept?), spør på apoteket, så finner de det som passer best for deg.

Gjest Embla s
Skrevet

Også er det veldig bra å bruke hvite bommulshansker etter at du har smurt hendene. Fungerer f.eks veldig bra å sove med dette. Var jeg deg ville jeg også vært nøye med å bruke bakteriedrepende væske på eksemen. Det blir veldig lett infeksjon i eksem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå på apoteket og kjøp Mildison.det er en mild kortisonsalve.Eksemet kommer til å forsvinne innen få dager. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker Hydrokortison mot mild eksem og utslett. må ikke brukes i mer enn ti dager i strekk uten etter samråd med lege.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ringblomstsalve er visstnok kjempebra! Fåes kjøpt på helsekost. Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...