AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Min godt voksne sønn er veldig opphengt i nakenhet. Det virker som at han har ett behov for å vise seg naken for meg.... Han har tidligere spurt meg om å kunne sole seg naken på verandaen. Noe jeg sa klart nei til. Å forklarte at jeg ikke føler meg kontfortabel med å se han naken, siden han er sønnen min. Våknet nå på morgenen (kl 7.00). Å oppdager at han ligger å sover naken i stua!! Vet ikke hva jeg skal gjøre med han.. Anonymkode: dd56a...3ae
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 23år!! Bor hjemme!! Kast ut!! Anonymkode: 3a5c5...820 4
Gjest GoldenLioness Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Har han behov for at du skal se han naken eller er han nudist? Uansett; ditt hjem, dine regler. Hvorfor bor han hjemme?. På tide å spre vingene og finne eget sted. Der kan han være så mye naken som han vil...
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Da får du gi han beskjed om at han enten kler på seg og er så naken han bare vil på sitt eget rom med lukket dør, eller så får han finne sitt eget sted å bo og lage sine egne regler der. Anonymkode: 734e1...955 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå