AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Bilen min står helt fast i ett snø hull og jeg kan ikke rygge eller komme fremover fordi den bare spinner rundt. Hjelper ikke å dytte den heller og jeg har måkt den helt frem men den stor bom stille. Fått folk til å dytte bak også men får ikke flytta den. Noe jeg kan gjøre? Strø Stein? Eller salt? Helle varmt vann? Kaldt vann? Spyleveske? Eller noe annet der hjulene er. Har en gammel bil med forhjulsdrift som sikkert ikke har de aller beste dekkene heller antar jeg. Ser ut som om det kun er det ene dekket som går rundt? Kanskje det andre har fryst seg fast eller? Noen som kan bil og snø hull her? Dekkene står bare i en slags grop på tre cm og jeg får ikke spaden helt rett ved dekkene. Fordekkene bare spinner eller kun det ene dekket men kan hende det andre går noen ganger siden jeg kun får sett om jeg har andre med meg og jeg som oftest prøver alene hver dag. Bilen har stått sånn i tre-fire døgn nå og jeg får den ikke ut av snø hullet uansett hva jeg prøver. Noen tips til å helle der hjulene er for at hjulene skal få grep på snøen og å komme fremover og opp igjen. Må jo ha bilen snart nå siden må snart på matbutikken. Anonymkode: 4d38a...9ad
stan Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Prøv med sand eller strøshingel. Hvis du har kjettinger ta på de. På begge hjulene. Prøv å vugge bilen ut av hullet. Ikke gi for mye gass, hvis hjulene spinner, blir hullet glattere eller dypere. Hvis noen kan dra deg med en bil eller traktor er det kanskje den enkleste løsningen.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Knipetak: https://www.bing.com/images/search?q=knipetak+bil&qpvt=knipetak+bil&FORM=IGRE Anonymkode: 29c87...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå