AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Hva er best? Burde dama klare hele i munnen? Svelge sæden? Liggende, stående eller sittende? Runke med hånda samtidig? Erte med tunga? Anonymkode: 8f973...6c1
Hr. Aktiv Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Deep throat greier jeg meg veldig godt uten. Ellers er alt det andre good shit. :D
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Jeg ser helst at hun ikke svelger. Ellers går alt du nevner helt greit.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 Typen min foretrekker at jeg slikker og suger lenge på "skaftet" i begynnelsen, deretter leke med penishodet med tunga før jeg tar hele i munnen. Han foretrekker at jeg heller holder forhuden hardt tilbake helt ved roten enn at jeg runker han mens jeg suger han. Holder på slik leeeeenge 😍 før jeg setter opp tempoet og suger han til han kommer 😊 Han synest det er deilig å presse seg langt bak i halsen min når han kommer og at jeg svelger. Best når han ligger synest vi begge 😊 Anonymkode: 82a94...4e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå