Billa Skrevet 9. august 2002 #1 Skrevet 9. august 2002 Vi hadde en fantastisk dag 13 juli, og her kommer noen av bildene. Vi hadde knallvær etter en uke med PØS-regn!!! Og siden vi hadde vielsen ute i det fri, var været ekstra viktig. Svigerforeldrene mine bor på gård, og ute på gården foran en gammel stue, der foregikk vielsen. Vi hadde fått 6 stk fra et lokalt korps til å spille innmarsj og utmarsj, og vi hadde en strykerkvartett til å spille et par melodier under vielsen, og til den ene sang også lillesøsteren min. Etter vielsen hadde vi champagne og jordbær. Deretter var det middag i et kjempestort partytelt. Til mat hadde vi spekemat og grillspyd mm. som en " grillsjef" sto for. Det passet veldig godt med slik deilig sommermat, og det hele ble veldig avslappet og fint! Når middagen var over var det plassert ut masse småbord på tunet, og inne den gamle stuen var det bar ( med åpent vindu ut, slik at man også kunne stå ute og " henge" :-) ). Så var det levende musikk inne i teltet, kakespising og alt annet som hører med. Før brudeparet dro på hotell kl 02.00. Alt i alt var dagen HELT PERFEKT!!!!!! Så lykke til alle sammen, dere har virkelig noen og glede dere til! http://www.skullerud.net/bryllup/pic_fotograf2.asp
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #2 Skrevet 9. august 2002 Dette var utrolig lekkre bilder :-) Skikkelig flotte var dere begge to. Gratulerer så mye. Dattera deres (regner med det er deres jente) var så skjønn da
September-Maja Skrevet 9. august 2002 #3 Skrevet 9. august 2002 Gratulerer!! Flotte bilder!!! :D Hørtes ut som om dere hadde en super dag. September-Maja :D
Gjest care Skrevet 9. august 2002 #4 Skrevet 9. august 2002 ojj, dere var kjempefine.....lykke til...
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 9. august 2002 #5 Skrevet 9. august 2002 Kjempefine bilder! Gratulerer så mye!
Salamandra Skrevet 9. august 2002 #6 Skrevet 9. august 2002 Kjempefine var dere!! Gratulerer.. :D Det var kjempelekkert med den lillafargen dere hadde valgt på blomstene.. passet kjempegodt til dine farger.. Frk. Busybody
Gjest Jamila Skrevet 9. august 2002 #7 Skrevet 9. august 2002 For noen nydelige bilder!!! :D Kan jeg spørre hvor de er tatt?
Billa Skrevet 9. august 2002 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2002 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ja vi ble nå fornøyde med bildene selv også :-) Og ja, det er datteren vår som er med på bildene. Bildene er tatt på Gjøvik hos fotograf Tollefsrud ( Johnny), og vi tok kun utebilder. Først tok vi bilder utenfor Rådhuset, så på mjøsstranda. Prinsessen, er du ifra distriktet siden du spør? Så da er det kun igjen å finne takkekort- bilde....
Eføya Skrevet 9. august 2002 #9 Skrevet 9. august 2002 Utrolig flotte bilder!! Gratulerer såååå mye!!!! Ingvild
Charly Skrevet 9. august 2002 #10 Skrevet 9. august 2002 Slenger meg på resten her og Gratulerer så mye! Utrolig stemningsfulle bilder, utradisjonelle er så tøft., så flott! Gleder meg vilt til våre bilder er klare...
Gjest viwi- ikke innlogget Skrevet 9. august 2002 #11 Skrevet 9. august 2002 Gratulerer dere var kjempefine -viwi-
scorpion73 Skrevet 10. august 2002 #12 Skrevet 10. august 2002 Nydelige bilder. Gratulerer som mann og kone, og lykke til videre i livet.
Ruby Skrevet 10. august 2002 #13 Skrevet 10. august 2002 Absolutt nydelig bilder. Likte spesielt godt det bildet der han kysser deg på kinnet. Dere så strålende ut begge to, godt å høre at dagen ble fantastisk! Lykke til videre i fremtiden, begge to! Klem
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2002 #14 Skrevet 10. august 2002 Kjempe fine bilder. Jeg er nok i fra samme kommune som deg , så valget stod mellom Tollefsrud og Tom A Hansen når vi skulle ta bilder. Det endte med Hansen og vi ble kjempefornøyde.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2002 #15 Skrevet 10. august 2002 Utrolig flotte bilder, dere var så nydlige. Gratulerer så mye. Klem fra More :D
Nikki Skrevet 12. august 2002 #16 Skrevet 12. august 2002 Gratulere så mye. Hørtes ut som dere hadde en kjempe flott dag. Og dere var så skjønne på bildene. Ønsker dere all lykke videre i livet.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #17 Skrevet 12. august 2002 Henger meg også på her..... Kjempe flotte bilder! :D Heidi som ikke har logget inn...
gleder meg! Skrevet 13. august 2002 #18 Skrevet 13. august 2002 Veldig fint! Og brudebuketten var bare helt nydelig!!!
Gjest gjest Skrevet 18. august 2002 #20 Skrevet 18. august 2002 søt jente, men en forferdelig kjole. jaja. brudebildene var iallfall helt nydelig, og du en veldig pen jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå