AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Noen som har gode forslag til en sekk/veske-kombo til jobb? Jeg har en jobb med business casual kleskode, så jeg trenger noe presentabelt. Jeg synes PC-sekker og -bager har en tendens til å bli veldig maskuline, men kanskje er det jeg som ikke vet hvor man bør lete. Takk for alle tips! Anonymkode: 1f087...9dd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 https://www.google.no/search?q=mulberry+bayswater&client=safari&rls=en&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwix6O_CxefYAhVQyaQKHa11DrUQ_AUICigB&biw=1440&bih=747 Anonymkode: 54940...8e6
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Må det være en sekk? Altså ryggsekk? I så tilfelle har jeg ingen anbefalinger. Meeen, om det er veske så kan jeg ihvertfall anbefale Royal Republiq som merke. De har veldig mye fint, og så koster det ikke blod og svette. (Jeg hadde for eksempel aldri tørt å bruke en Mulberry som jobbveske med pc, da vesken blir ganske mørbanka av det bruket der.) Jeg har denne, og elsker den. Jeg har brukt den hver dag i...3 år nå, og den er omtrent like fin. Den har også vært med meg på utallige flyturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå