AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Vet ikke det norske navnet, men Uansett, lurer på hva du brukte det til og om det fungerte? Anonymkode: 0c24d...484
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Mente Castor* 😂 autokorrektur altså. Anonymkode: 0c24d...484
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Nei. laksèrolje fungerer ikke. Brukte det på vippene og bryna i to år uten effekt.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Ja Bruker det på vippene og øyenbrynene hver kveld. Gjør slik at jeg ikke mister øyenvipper når jeg tar av øyesminken. Ellers bruker jeg det av og til som hårolje dersom jeg ikke har noe annet tilgjengelig, under øynene eller andre tørre områder iblant før jeg legger meg, Tar av og til det tynt lag oppå sminken under øynene der concealeren er for å forhindre "creasing" Anonymkode: a9eba...f87
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Virker det mot tørr hud? Anonymkode: 0c24d...484
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Ja Fikk kjempefine bryn av det! Brukte det på vipper også og fikk tykkere, men ikke lengre vipper. Har brukt det på huden en del, men da som en maske når jeg går hele søndagen hjemme, for det er altfor klissete til å gå med ute på gata. Gir masse fukt og jeg fikk veldig fin hud av det, men hvis det tok det på huden hver dag fikk jeg noen whiteheads, så et par ganger i uka holdt i massevis. Det skal visst også være veldig bra som hårkur, men det har jeg ikke prøvd. Her bruker vi også castor oil som massasje olje jeg og typen Anonymkode: 0a423...436
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2018 #7 Skrevet 21. januar 2018 Laksèrolje er så tykt (sirup) at jeg aldri ville brukt det til verken ansiktsmaske eller massasje. I håret har jeg ikke turt å bruke det fordi jeg mistenker at det vanskelig lar seg vaske ut.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #9 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har brukt det på vipper og bryn og synes helt klart begge deler gror fortere (særlig bryna, som er overnappede). Min mor har brukt det mot nupper på overarmene og synes det i kombinasjon med hard skrubbing fungerte godt, på meg hadde det derimot ingen effekt. Anonymkode: ac044...acd
idk333 Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 Jeg brukte det lenge på mine vipper og litt på bryn (har tykke fra før, så mer for å bare holde de sterke osv). Men castor oil på mine vipper fungerer veldig bra. Man må bare bli vandt til det fordi på starten kan det føles slitsom å ha det på, spesielt hvis du sover med det, men du får gode resultater fra det hvis du bruker det over lenger tid. Har ikke brukt det på lenge og merker stor forskjell fra når jeg brukte det og nå. Når jeg bruker mascara blir de ikke like lange og fyldige som før. Må begynne å bruke det selv igjen!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Har det selv, og har null tro på at det hjelper på bryn og vipper. Folk bruker det som ansiktsmaske, da burde man også fått økt hårvekst i hele ansiktet. Anonymkode: 37ee1...c74
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 Bruker Castrol. Anonymkode: 659ac...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå