Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke det norske navnet, men Uansett, lurer på hva du brukte det til og om det fungerte?

Anonymkode: 0c24d...484

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente Castor* 😂 autokorrektur altså.

Skrevet

Nei. laksèrolje fungerer ikke.  Brukte det på vippene og bryna i to år uten effekt. 

Skrevet

Ja :) Bruker det på vippene og øyenbrynene hver kveld. Gjør slik at jeg ikke mister øyenvipper når jeg tar av øyesminken. 

Ellers bruker jeg det av og til som hårolje dersom jeg ikke har noe annet tilgjengelig, under øynene eller andre tørre områder iblant før jeg legger meg, Tar av og til det tynt lag oppå sminken under øynene der concealeren er for å forhindre "creasing" 

Anonymkode: a9eba...f87

Skrevet

Virker det mot tørr hud?

Skrevet

Ja :) Fikk kjempefine bryn av det! Brukte det på vipper også og fikk tykkere, men ikke lengre vipper.
Har brukt det på huden en del, men da som en maske når jeg går hele søndagen hjemme, for det er altfor klissete til å gå med ute på gata. Gir masse fukt og jeg fikk veldig fin hud av det, men hvis det tok det på huden hver dag fikk jeg noen whiteheads, så et par ganger  i uka holdt i massevis. Det skal visst også være veldig bra som hårkur, men det har jeg ikke prøvd.
Her bruker vi også castor oil som massasje olje jeg og typen :)

Anonymkode: 0a423...436

Skrevet

Laksèrolje er så tykt (sirup)  at jeg aldri ville brukt det til verken ansiktsmaske eller massasje.  I håret har jeg ikke turt å bruke det fordi jeg mistenker at det vanskelig lar seg vaske ut. 

Skrevet

Funket ikke på meg. Gav den bort.

Skrevet

Jeg har brukt det på vipper og bryn og synes helt klart begge deler gror fortere (særlig bryna, som er overnappede). 

Min mor har brukt det mot nupper på overarmene og synes det i kombinasjon med hard skrubbing fungerte godt, på meg hadde det derimot ingen effekt. 

Anonymkode: ac044...acd

Skrevet

Jeg brukte det lenge på mine vipper og litt på bryn (har tykke fra før, så mer for å bare holde de sterke osv). Men castor oil på mine vipper fungerer veldig bra. Man må bare bli vandt til det fordi på starten kan det føles slitsom å ha det på, spesielt hvis du sover med det, men du får gode resultater fra det hvis du bruker det over lenger tid. Har ikke brukt det på lenge og merker stor forskjell fra når jeg brukte det og nå. Når jeg bruker mascara blir de ikke like lange og fyldige som før. Må begynne å bruke det selv igjen!

Skrevet

Har det selv, og har null tro på at det hjelper på bryn og vipper. Folk bruker det som ansiktsmaske, da burde man også fått økt hårvekst i hele ansiktet. 

Anonymkode: 37ee1...c74

Skrevet

Bruker Castrol.

Anonymkode: 659ac...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...