AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 De går til venner av meg i håp om å finne ut noe om meg, og jeg lurer på hvorfor. Ikke er disse personene mine venner, men likevel oppsøker de enkeltpersoner fra mine kretser for info.. Det siste jeg har fått høre nå fra en venn av meg, er at de skal ha spurt om: "hvor godt kjenner du henne?" og "Hvilke problemer har hun med familien?" Jeg er innflytter i bygda, og min familie bor ikke her engang. Ikke ønsker familien min å være et samtaleemne på bygda. Så jeg beskytter dem, da de betyr ALT for meg. Har imidlertid ikke kontakt med mannens familie, da de har gjort flere forsøk på å få meg og han til å gå fra hverandre. De liker meg ikke, og jeg kuttet dem ut Mannen og jeg har det godt sammen, og lever livet. Vi passer på å ikke henge med dårlige mennesker, og er opptatte med våre sysler og venner som betyr noe. Ikke lager vi bråk og ikke gidder vi å baksnakke andre. Vi holder problemene for oss selv, om det skulle være noe. Har forsøkt å holde en god tone med ryktespredere, for å være et større menneske enn dem. Men disse kjenner min manns familie, og lar meg ikke slippe unna.. De går som sagt rundt og spør andre ut om de kjenner meg, og vet noe om meg, noe jeg synes bare er trist.. Det er som om de ikke helt vil tro det, at jeg er den jeg er :/ De vil ikke tro at alt bare er godt i mitt liv, og er nå på jakt etter å dra inn min familie i eventuell sladder? Noen som kan hjelpe meg å analysere dette? Hva er det disse personene er ute etter, og hvorfor? Hvorfor gir de ikke slipp? Anonymkode: fa4a9...f60
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Håper noen gidder å svare:) Alle med råd og erfaringer er også velkomne. -ts Anonymkode: fa4a9...f60
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Du virker litt paranoid. Hvilke mennesker snakker du om? Anonymkode: eaf56...bd8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Ananysere hva ryktespredere er ute etter? De er ute etter å sladre selvsagt, og sladder finnes det alltid på mindre steder. Det man kan gjøre er å ignorere dem eller å gå til den personen som sprer rykter, om man vet hvem det er, og be dem om å slutte. Anonymkode: 0c626...c28
♥Missy♥ Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Be dem holde kjeft og passe sine egne saker. Si det som det er at det rett og slett er forkastelig at folk går rundt og sladrer om andre og ikke har noe viktigere i livet å bry seg om. Hva folk ønsker å oppnå med slik slarving er for meg uforståelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå