AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Skulle hatt mensen forrige fredag og er ganske så forsinket. Graviditet er utelukket. Jeg blir utålmodig av å vente på dette og litt bekymret over at mensen ikke kommer og at jeg bare har hatt utflod. Noen triks for å få det igang? Anonymkode: fa2eb...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Vente. Du får ikke gjort noe med det. Sånn generelt, på sikt, så må du passe på dette: spise sunn og nok mat. Bevege deg nok. Stresse ned. Være frisk. For lite mat, for mye tung trening, for mye stress og sykdom er alle fire ting som er kjent for å forsinke eller helt utelukke menstruasjon. Kjenner du deg igjen i en av de over denne måneden eller de siste månedene: juster livsstilen og vent til neste mens. Kommer ikke den: lege. Anonymkode: a5cd8...d97 1
Nerine_ Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 De fleste opplever at mensen kommer til "feil" tidspunkt en eller fler ganger i løpet av livet. Du må bare vente og se. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Nei, det er ikke noe du kan gjøre. Kun hormoner setter i gang mensen, enten kunstig tilsatt eller naturlig. Anonymkode: dd8aa...d32 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 Ta på deg ei hvit bukse. Funker hver gang Anonymkode: 628f5...f0a 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 Et tips er å få en orgasme og to eller tre Går på p-piller selv, så er aldri sån sen, men hender jeg gjerne skulle ønske den kom den dag tidligere, da setter jeg i gang og det hjelper sikker ikke en 100% sikker metode altså, men verdt et forsøk 👍🏻 Anonymkode: 0b7c7...70f 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #7 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et tips er å få en orgasme og to eller tre Går på p-piller selv, så er aldri sån sen, men hender jeg gjerne skulle ønske den kom den dag tidligere, da setter jeg i gang og det hjelper sikker ikke en 100% sikker metode altså, men verdt et forsøk 👍🏻 Anonymkode: 0b7c7...70f Det er garantert ikke en "100% sikker metode". Anonymkode: c2bb3...14d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå