AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Min mor var en tung rusmisbruker (ghb, amfetamin osv) samt min bestemor og onkel.. Jeg bodde med mamma lenge, før jeg ble hentet. Mamma sluttet, og etter 3 år fikk hun meg tilbake. Men det var ett helvette. hun hadde kanskje sluttet med dop, men var voldelig både verbalt og psykisk.. Jeg stakk.. Langt vekk. dette er noen år siden nå.. kanskje 10? Hun trakkaserer meg fortsatt. Legger ut dumme ting om meg (åpentlyst) på internett, selv om jeg ikke har kontakt med henne.. Det virker som at det er inpulser hun får, hvor hun plutselig finner ut av at jeg er "fæl", eller dum/mindre smart, og legger dette ut på nett.. Med mitt navn... Barnevernspapirene jeg leser nå (fra jeg var 3-18), står det mye forskjellig i, alt fra min narkomane familie, til at jeg er relasjonskadet (eller var??) til sosielt uerfaren. Det står også mye om vold i min familie, alle slår alle, alle bruker alle... Jeg er nå voksen (under 30), og har egentlig ikke klart meg så bra i livet.. Jeg ble rusmisbruker jeg og.. Jeg har stoppet 2 ganger. (Jeg begynte i ung alder). Første gang holdt jeg meg i 5 år. Da hadde jeg ingen kontakt med min famlie. Men så.. (jeg har altid hatt ett savn etter mamma.. Jeg vet ikke hvorfor, hun er jo ikke en snill dame...) en dag plukket jeg opp telefoen, ringte mamma. Og plutselig var hun der igjen.. (vi bor ikke i samme by). Jeg sa at jeg følte meg alene og visste ikke hva jeg skulle gjøre med live mitt. Hun sa at en JOINT, ville roe meg ned. Og *Poff* så sprakk jeg igjen. Og jeg sank enda lengre ned i mørket. Jeg tok tak. Skikkelig tak denne gangen å la meg inn. etter 5 mnd i rehablitering, ringte jeg mamma igjen (hun ringer aldri) og sa at jeg var lagt inn, og at jeg nå var rusfri.) Og plutselig, helt ute av det blå, sperret hun meg nok en gang ut av livet sitt, jeg vet ikke hvorfor denne gangen heller... Jeg vet aldri hvorfor... Vi hadde ikke sagt et eneste stygt ord til hverandre en gang....... plutselig.. nok en gang, var jeg kastet ut av livet hennes igjen.. og *poff* så snakker hun åpent stygt om meg på nette.. Jeg skjønner ikke hvorfor? Virkelig ikke! Det siste vi sa i telefonen til hverandre var "jeg elsker deg". Jeg har vært på forskjellige rehaber.. Og fått hjelp til å stå opp for meg selv (noe som er veldig vanskelig enda), kontrollere sinne mitt (blitt bedre, men mye igjen) og traumer. Jeg har ikke klart å fullføre traumebehandlingen, da det "klikker" i hode mitt. Jeg får ikke puste! Di vil starte dette opp igjen, så fort jeg er klar.. Men jeg tror nok aldri at jeg vil bli "klar"... Mine søsken ble tatt ifra henne. alle mine søsken.. Hun får ikke møte di. Og resultatet av det, er at hun legger ut ALLE dokumenter fra samtaler med barna, hva barnepsykologer skriver om barna. Hva Barnevernets vurderinger på forskjellige ting er, åpenlyst på internett... Jeg sa ifra til barnevernet, di skulle sjekke dette opp.. men mamma har ikke fjernet dette.. Hun bare fortsetter.. I tillegg skriver hun at forskjellige folk er mistengt pedofiler.. når det faktisk er hun som er mistenkt...Hva skal jeg gjøre...? Anonymkode: 928a4...310
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Når jeg skriver "hva skal jeg gjøre", så mener jeg - hva skal jeg gjøre med alt mamma legger ut om oss, barna? Mine søsken er forresten under 18.. TS Anonymkode: 928a4...310
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Politianmelde for sverting av din person. Send henne et brev om at dersom hun ikke stanser kommer du til å anmelde henne Anonymkode: df16f...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 Og alt dette finner man på KG 👯♀️🤦♀️ Anonymkode: e6460...570
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 Når var du sist en dag alene i naturen? Anonymkode: 5785a...abd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #7 Skrevet 20. januar 2018 Vet dine søsken om hva hun legger ut? Dere har jo også krav på personvern. Kanskje ta kontakt med datatilsynet, politet og barnevernt og be om råd og tisp. Evt anmeld henne, rett og slett. Ta skjermbilde av alt du finner av det hun legger ut. Skaff deg beviser. Det er trist å høre at din mor ikke er den mammaen du fortjener. Du kan ikke gjøre noe med det, du kan kun passe på deg selv og tydeligvis ikke forvente noe hjelp eller støtte fra din mor. Kanskje du kan klare å finne deg ei anna dama som kan være ditt forbilde. Anonymkode: 3daec...84e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #8 Skrevet 20. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg gjøre...? Anonymkode: 928a4...310 Ta med deg dokumenter og kontakt politiet. Vis frem de sensitive opplysningene hun legger ut om dere på nettet. Hvis du vil snakke med en advokat først så er det en rekke steder du kan få gratis juridisk hjelp eller en gratistime hvor advokat får sett på rettigheter Anonymkode: bd2ed...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå