Gå til innhold

kazaalite goddamn frustrerende program!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver eneste ****** sang jeg laster ned er jo ca 15 minutter lang og uten en lyd når jeg prøver avspilling!!! ELLER så er halve sangen fylt med ulyd!! Andre som opplever det samme og som vet hva jeg kan gjøre for å finne bra sanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til problemet. Enkelte låter er veldig populære, så derfor unngår jeg og laste de ned, fordi jeg vet at de ikke vil funke.

Skrevet

Hei.

Det er et kjent problem at Kazaa-nettverket er fullt av både virus og ufullstendige filer. I tillegg til filer fulle av støy. Platebransjen har visstnok gjort sitt for å forpeste hele systemet. Løsning: slutt å bruke det.

Ingen seriøse bruker Kazaa.

Skrevet

Ville heller ikke brukt programmet. Men nå har du allerede sagt ja til reklameprogram som er mer irriterende enn virus...

Skrevet

hvilket program er alternativet da? og hvordan får jeg musikken i my shared folder inn i mappen "min musikk", som for øvrig ikke har all musikken jeg har lasta ned, det finner jeg i windowsplayers bibliotek....phuh....

Gjest Anonymous
Skrevet

DC++ er et godt alternativ. Der blir sharen sjekka. Og det er gratis å laste det ned

Gjest Anonymous
Skrevet

edonkey, emule, winmx, bittorrent(komplette album og større filer) er alle gode alternativ til kazaa.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ville heller ikke brukt programmet. Men nå har du allerede sagt ja til reklameprogram som er mer irriterende enn virus...
Skrevet

Fikk ikke lastet ned Kazaa Lite igjen etter at jeg formaterte PC'en, dvs fant ikke noen skikkelig versjon. I stedet har jeg fått Lime Wire og det er et MYE bedre program! Synes jeg da...

Husker ikke helt hvor jeg fant det, men hvis du søker i dette forumet var det her jeg fant adressen og ideen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...