Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg har alltid vært skeptisk av natur og kan finne en forklaring på det meste.

For ca 8 år siden begynte jeg å kjenne så smått på «fornemmelser». Jeg kan plutselig få klare fornemmelser på par som ikke kan få barn feks. Kjenner en sterk følelese av at de vil få. Kjenner hvilket kjønn det blir om noen jeg kjenner skal bli foreldre. Jeg kan se akkurat som en fornemmelse eller film som varer i noen sekunder. Jeg kan også se eller føle situasjoner forbundet med samlivsbrudd eller andre dramatiske hendelser. Jeg har i det siste hatt sterke fornemmelser angående en drapssak det er mye om i media. Jeg kan bestemme meg for å «tune in» og kan da kjenne hvordan personene har det eller omgivelsene de er i.

jeg har ikke fortalt noen om dette. Ikke engang min mann som jeg har vært gift med i 15 år. Jeg er redd for hans reaksjon. Jeg har alltid vært svært skeptisk til alt overnaturlig og han må tro at det har klikka for meg.

Noen som har opplevd noe liknende ?

Anonymkode: 03c42...770

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke fornemmelsen får du opp om meg?:)

Anonymkode: 58697...901

Skrevet

Ja, jeg får vibber av mennesker hele tiden, og jeg tror jeg har til overs å ta feil noen gang. Alle har jo dette, til en mindre eller større grad, men jeg vil anse meg selv som ganske god på dette.

Jeg er absolutt ikke synsk, jeg er bare en god menneskekjenner, og plukker opp div veldig fort. 

Anonymkode: 063a4...a24

Skrevet

Empati kalles det

Anonymkode: c279e...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...