Gå til innhold

sportsbh til små pupper!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har ganske små pupper og sliter veldig med å finne sports-bher som passer. Bruker 70b:// Enten er de for stor rundt eller så er stroppene for slakke...

Noen som vet om sports-bher til oss med litt mindre bryst, og som har «spagettistropper» istedenfor slike store stropper?:yvonne:

Anonymkode: 87de2...9d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har ganske små pupper og sliter veldig med å finne sports-bher som passer. Bruker 70b:// Enten er de for stor rundt eller så er stroppene for slakke...

Noen som vet om sports-bher til oss med litt mindre bryst, og som har «spagettistropper» istedenfor slike store stropper?:yvonne:

Det høres ut som om du må ned i størrelse på sports-bh for å få den til å passe. Er du sikker på at du faktisk skal bruke 70b (flertallet bruker feil størrelse).

Anonymkode: 5a39c...df1

Skrevet

Hehe, var bare for å poengtere at puppene ikke er av den største sorten:P Aner ikke hvilken størrelse jeg burde bruke, ettersom at ingenting passer noen steder!! Enten er cupen for stor eller så er selve bhen rundt for vid. Lurer bare på om noen har samme problemet som meg og vet om en god sportsbh som holder på små pupper:fnise:

Skrevet

Hehe, var bare for å poengtere at puppene ikke er av den største sorten:P Aner ikke hvilken størrelse jeg burde bruke, ettersom at ingenting passer noen steder!! Enten er cupen for stor eller så er selve bhen rundt for vid. Lurer bare på om noen har samme problemet som meg og vet om en god sportsbh som holder på små pupper:fnise:

Dra til Change å få målt deg du :) Gjerne er du 65 eller 60 rundt, med en større cup. Jeg trodde også jeg var en 70b, men egentlig er jeg en 65D!

Anonymkode: 9a6c2...703

• Liker 1
Skrevet

Denne er veldig god på. Les str-tabellen og ta mål rundt brystkassen (under brystene) før du velger str. https://www.getinspired.no/rohnisch-julie-sport-top-black

Finnes i flere farger rohnisch_0034__mg_9791643643_1.jpg

https://www.getinspired.no/catalogsearch/result/?q=Röhnisch Julie

Anonymkode: b476c...48e

Str-tabellen angir dessverre ikke målet rundt brystkassen under brystene, men kun omkretsen av brystene. Da er det et sjansespill å få noe som passer uten å ha prøvd først i butikk.

Denne har regulering bak, så man har litt mer å gå på https://www.getinspired.no/rohnisch-tess-sports-bra-3010489-0001

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra til Change å få målt deg du :) Gjerne er du 65 eller 60 rundt, med en større cup. Jeg trodde også jeg var en 70b, men egentlig er jeg en 65D!

Jeg hadde det på samme måten som deg. Vimsete rundt med 75b, men var egentlig en 65D. Livet ble noe annet etter det, gitt! 

TS: tror nok også at du burde ha mindre rundt. Har ikke Nike eller H&M med tynne stropper? På BHer som er for vide, men passer ellers, bruker jeg å sprette de opp i låsen, klippe av en bit og sy låsen på plass igjen. 

Anonymkode: fdafe...8f7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Str-tabellen angir dessverre ikke målet rundt brystkassen under brystene, men kun omkretsen av brystene. Da er det et sjansespill å få noe som passer uten å ha prøvd først i butikk.

Denne har regulering bak, så man har litt mer å gå på https://www.getinspired.no/rohnisch-tess-sports-bra-3010489-0001

Om du velger feks dennne i linken over, se kundeomtalene, der kunder forteller om hvordan str er i forhold til mål og cup Omtaler (2)

Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bilde av puppene så vi kan gjør en bedre vurdering og anbefaling?

Endret av hocane
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Er bare 17 år så vet ikke helt om det er innafor :P Men ja, 70b er det nærmeste jeg tror passer, selvom den ikke passer i det hele tatt hvis du skjønner:laugh:

Skrevet

Jeg har veldig små pupper (aner ikke cupstørrelse, da jeg kun bruker bh uten spiler. Small er liksom min størrelse), og jeg ser ikke helt problemet ditt? Man velger vel ikke sportsbh med cupstørrelse så lenge man har noe man virkelig må støtte? :vetikke: Jeg bruker ihvertfall størrelse S i sportsbh, slik jeg gjør på alle andre klær jeg bruker. Mulig jeg er supertreig her altså, men... :lol: 

Min favoritt er denne fra zalando. Billig, og veldig god. Har 5 stk i forskjellige farger. ;) 

Skrevet

samme som over. Er i midten av 20-årene. Har aldri kjøpt sportsbh med cupstrl. Bruker kun small på overkroppen, så bruker small på sportsbh også. Kjøper ikke bh engang, bruker bhtopper uten spiler i str small.

Anonymkode: 3872b...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...