Gå til innhold

brudesuiten fru larsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaringer med brudesuiten fru larsen i sandefjord? tenkte på hvordan de syr opp kjoler og legger inn topper?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Har selv ingen kjennskap til dem, men har hørt at de har et dårlig rykte og at jeg ikke burde gå dit... Om det er tilfelle eller ikke tør jeg ikke si.

Skrevet
Har selv ingen kjennskap til dem' date=' men har hørt at de har et dårlig rykte og at jeg ikke burde gå dit... Om det er tilfelle eller ikke tør jeg ikke si.[/quote']

vet du hva disse ryktene går på?

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Nei dessverre. Hang meg ikke opp i det ettersom jeg alt hadde bestilt kjole et annet sted. Fikk bare med meg at det ikke var helt hyggelig opplevelse å komme inn der... Beklager at jeg ikke vet mer.

Skrevet

Tror de må ha gått på smilekurs ellerno, for de har bedra seg kraftig, har bare fått positiv respons når jeg har vært der.

Skrevet
Tror de må ha gått på smilekurs ellerno' date=' for de har bedra seg kraftig, har bare fått positiv respons når jeg har vært der.[/quote']

godt det er forskjellige erfaringer her, grunnen er at det er kun de som har kjolen jeg skal ha her i vestfold :)

Skrevet

Hvilken kjole skal du ha da? Jeg har vært i kontakt med de noen ganger og jeg synes de har vært veldig hyggelige!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde også hørt mye dårlig om dem før jeg var der og ble veldig positivt overrasket, var to vietnamesiske jenter der som var virkelig flinke til å hjelpe til!

Det jeg har hørt i ettertid er at det har vært "søm- delen" de jeg har snakket med har vært mest misfornøyd med. Og i med at de legger inn så kort margin fra sying til bryllupet (2 uker sa de til meg), så er det jo begrenset med tid man har til å rette opp søm man ikke er førnøyd med også!

Jeg reiste til Kristins Brudesalong på Lillestrøm og kjøpte kjole, der var den faktisk bittelitt billigere også:)

Skrevet
Hvilken kjole skal du ha da? Jeg har vært i kontakt med de noen ganger og jeg synes de har vært veldig hyggelige!

det er en lilly kjole fra fjoråretsmodell, jeg skal kjøpe kjolen der, men det jeg tenker mest på er hvordan sømmen blir. jeg kan jo kjøpe kjolen der og kanskje sy den et annet sted???

Skrevet

det er en lilly kjole fra fjoråretsmodell, jeg skal kjøpe kjolen der, men det jeg tenker mest på er hvordan sømmen blir. jeg kan jo kjøpe kjolen der og kanskje sy den et annet sted???

Skrevet

Ja, så lenge du skal kjøpe den, så kan du jo bestemme de tingene selv! Burde gå bra det!

Har du bilde av kjolen da?

Skrevet
Ja, så lenge du skal kjøpe den, så kan du jo bestemme de tingene selv! Burde gå bra det!

Har du bilde av kjolen da?

kjolen ligger under album, under mitt brukernavn. vet ikke hvordan jeg skal laste det opp her, kanskje du kan hjelpe meg med det? har bilde liggende på pcen...

Skrevet

Skulle gjerne hjulpet deg, men sånt er jeg dårlig på! Vet bare hvordan man gjør det hvis bildet ligger på nettet!

Skrevet
Fiiiiiin kjole!

takk, er veldig fornøyd med valget. vi skal gifte oss i københavn og jeg ville ha en litt spesiell kjole, er ikke så glad i de "vanlige" kjolene. så jeg har brukt lang tid på finne en jeg liker, det er ikke så mye å velge i for oss som vil ha en litt annen type kjole. :)

Skrevet

Jeg har vært hos Fru Larsen i Sandefjord og prøvd kjoler. Hadde ikke gjort avtale på forhånd men det var heldigvis ingen andre i butikken akkurat da så hun som var på jobb den dagen var snill og hjelpsom.

Jeg prøvde 3 ulike kjoler men endte ikke opp med noen av de så utover dette så vet jeg ikke så mye mere om de.

Skrevet

Det var en veldig stilig kjole! Kjempe fin!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kun positive opplevelser med fru larsen herfra. Har dere forresten sett at det er Fru Larsen som er med i IF-forsikring-reklamen?

Gjest Trude70
Skrevet

Kun positiv erfaring med fru Larsen. Sømmen på kjolen var helt perfekt. Vi velger selv om sømmen skal være 3mnd eller 2uker før bryllupet. Jeg valgte 4uker.

Lykke til! :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...