AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 I følge denne appen min og min syklus skal el være denne uken ..... har tempet nå i fire dager. Startet med ingen strek. Litt mer tydelig. Trodde el kom i dag men I dagvar den svakere igjen..... masse hvit utflod også ... merkelig .... Anonymkode: f271c...2b6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Ja tatt tester. Som jeg skriver så var det ingen strek først. Så litt svak også litt sterkere. Så svak igjen i dag ... aldri like sterk Anonymkode: f271c...2b6
Aryamili Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja tatt tester. Som jeg skriver så var det ingen strek først. Så litt svak også litt sterkere. Så svak igjen i dag ... aldri like sterk Anonymkode: f271c...2b6 Hvor lang syklus har du? Appen kan ikke vite når du har EL, men dette vet du nok Noen trenger å teste både morgen og ettermiddag hvis de har kort LH-topp.
Ede Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 På 20.1.2018 den 16.06, AnonymBruker skrev: Ja tatt tester. Som jeg skriver så var det ingen strek først. Så litt svak også litt sterkere. Så svak igjen i dag ... aldri like sterk Anonymkode: f271c...2b6 Jeg hadde dette jeg også, litt sterkere og så svakere. Tror det har med urinen å gjøre, er det konsentrert som tidlig om morgenen eller om du har gått lenge uten å drikke, vil det kanskje slå ut litt mer enn om du har drukket mye og har lysere urin. Hvis streken er svakere enn teststreken er testen uansett negativ. Da jeg endelig fikk positiv var det null tvil, kjempetydelig strek som kom veldig raskt, mye tydeligere enn teststrek. Det kommer nok etterhvert om du forventer i disse dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå