Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt rykter om at de bygger Zara i Bogstadveien nå (ovenfor Diesel butikken)

Noen som vet sikkert? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bygges mye rett overfor Diesel i hvert fall, men jeg vet neimen ikke om det er Zara de bygger. Står ikke noe skilt eller noe om det....

Skrevet

Håper så veldig at det er sant. En som jobber i en av nabobutikkene sa at det var Zara :)

Skrevet

Jeg går forbi der hver dag, skal jammen høre med byggegutta en dag! ;)

Skrevet

Zara! :hoppe:

Skrevet

Zara... :hjerte: Får oppdatere her om noen hører noe mer!

Skrevet

Æsj, da faller jo noe av moroa med å handle Zara på ferie bort...

:-(

Skrevet
Æsj, da faller jo noe av moroa med å handle Zara på ferie bort...

:-(

Zara er faktisk det eneste stedet jeg finner bukser nå for tiden, så jeg er overlykkelig selv om jeg påe t vis er enig med deg :)

Skrevet

Jeg skal handle på Zara i London når jeg drar dit i mars :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

er det noen som har funnet ut noe mer om det blir en zara butikk i bogstadveien, krysser det jeg har :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Var hos Zara i Barcelona i 2000. Ok klær, så får håpe de kommer hit også :-)

Skrevet

Fatter ikke at dere gleder dere til at Zara skal komme, for det er ufattelig dårlig kvalitet på de klærne. Jeg har handlet litt der fordi det var billig og fint, men etter et par turer i vaskemaskina er klærne helt ute av form, og fargen falmer fort! Det har skjedd med samtlige plagg jeg har kjøpt, + det jeg også har fått i gave derfra.

Skrevet
Fatter ikke at dere gleder dere til at Zara skal komme, for det er ufattelig dårlig kvalitet på de klærne. Jeg har handlet litt der fordi det var billig og fint, men etter et par turer i vaskemaskina er klærne helt ute av form, og fargen falmer fort! Det har skjedd med samtlige plagg jeg har kjøpt, + det jeg også har fått i gave derfra.

Det stemmer ikke med min erfaring.

Gjest Étoile
Skrevet

Det er som med andre billig-merker, man må lære seg hva som funker og hva som ikke funker. Kjøpte et par gensere derfra i elendig kvalitet - så da kjøper jeg ikke mer i det stoffet. Har 2 kåper derfra i god kvalitet, og noen topper som også har holdt seg veldig fint. Samme greia med H&M, man lærer fort hvilke materialer som holder seg pene en stund, og hvilke som ser fæle ut bare etter et par vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...