AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Del Skrevet 20. januar 2018 Flere som har fått nok av NRK P3 og spesielt programleder Christine Dancke? Det presses jo nedover hodet ditt i alle kanaler, de der totalt uinteressante og kleine artist-intervjuene med solbriller på og påtatt attitude hvor man ser rett i kamera uten å se på intervjuobjektet. "Hvem er du på internett, hva var det siste du skrev på insta, bla bla". - Hvem bryr seg??? Føler det er de samme fem-seks artistene som hypes av P3 i det uendelige, og da veldig generiske popartister som bare har gitt ut noen få låter - men andre type (og etter min mening, mer spennende) artister aldri er synlige der. Alt skal være så hyperkult og chill og fett at jeg får helt krampe, selv om jeg er i målgruppen (under 30). Minner mer om et promobyrå for noen få artister som de skal prøve å hype til stjerner, heller enn en statlig finansiert formidler av musikk. Har ikke sett så mye debatt rundt P3 annet enn noen få artikler, til tross for at kanalen dominerer vanvittig mye av sosiale medier og tydeligvis får tildelt et gigantisk budsjett. Noen som har noen meninger her? Anonymkode: 2e533...5c5 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 20. januar 2018 #2 Del Skrevet 20. januar 2018 Hører ikke på P3, har aldri hørt om dama eller programmet hennes, og kan ikke huske å noen gang ha sett eller hørt reklame for det. Kan vel ikke gi annet råd enn å bli eldre - jeg er 33 og irriteres veldig sjelden av reklame og programmer. Kanskje de har gitt opp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Del Skrevet 20. januar 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/vmO9MB/nrk-p-3-profil-christine-dancke-33-fronter-makkerens-artister-i-sitt-eget-program Anonymkode: 81813...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 20. januar 2018 #4 Del Skrevet 20. januar 2018 Nei. P3 hører jeg aldri på, det gjorde jeg heller ikke da jeg var under 30. Aldri hørt om denne dama. Makan til masete kanal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 20. januar 2018 #5 Del Skrevet 20. januar 2018 Hele p3 er jo en mix av 30 låter som blir spilt om igjen og om igjen. Takler ikke Dancke og den fnisinga hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 20. januar 2018 #6 Del Skrevet 20. januar 2018 Kan ikke være lei av noe jeg aldri hører på. Uansett om du ikke liker det så kan du vel skifte kanal eller skru av radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #7 Del Skrevet 20. januar 2018 Jaaa Anonymkode: 0d39b...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #8 Del Skrevet 20. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som har fått nok av NRK P3 og spesielt programleder Christine Dancke? Det presses jo nedover hodet ditt i alle kanaler, de der totalt uinteressante og kleine artist-intervjuene med solbriller på og påtatt attitude hvor man ser rett i kamera uten å se på intervjuobjektet. "Hvem er du på internett, hva var det siste du skrev på insta, bla bla". - Hvem bryr seg??? Føler det er de samme fem-seks artistene som hypes av P3 i det uendelige, og da veldig generiske popartister som bare har gitt ut noen få låter - men andre type (og etter min mening, mer spennende) artister aldri er synlige der. Alt skal være så hyperkult og chill og fett at jeg får helt krampe, selv om jeg er i målgruppen (under 30). Minner mer om et promobyrå for noen få artister som de skal prøve å hype til stjerner, heller enn en statlig finansiert formidler av musikk. Har ikke sett så mye debatt rundt P3 annet enn noen få artikler, til tross for at kanalen dominerer vanvittig mye av sosiale medier og tydeligvis får tildelt et gigantisk budsjett. Noen som har noen meninger her? Anonymkode: 2e533...5c5 Er er det ikke bare å bytte radiokanal med en annen programleder siden du har fått nok av henne? Ellers kan du jo unngå å bruke radio? Anonymkode: 33706...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #9 Del Skrevet 20. januar 2018 Jeg har heller aldri hørt om henne. Orker ikke høre på P3, det er en slitsom kanal. Jeg er 27, så burde vel være i målgruppen men jeg har aldri likt P3. Anonymkode: 6bfc9...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #10 Del Skrevet 23. januar 2018 Etter verdens rikeste land forsvant kan kanalen bare bli borte for min del. Kan til nød høre på Ronny og Silje, men når Markus kommer blir jeg sprø. Han er helt umulig å høre på med all strupesang tullet sitt og verdens verste humor. Anonymkode: 5bb0c...8c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 23. januar 2018 #11 Del Skrevet 23. januar 2018 Må ikke være så slemme med Dancke da.. Bare hør så kul hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #12 Del Skrevet 23. januar 2018 Den dama får jeg mark herfra og til månen og tilbake av.. Boikotter p3 grunnet henne... Så ufattelig irriterende når alt er så "chill, pheeett og lættis" hele tiden... Anonymkode: f5454...b31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #13 Del Skrevet 23. januar 2018 På 20.1.2018 den 19.34, AnonymBruker skrev: Er er det ikke bare å bytte radiokanal med en annen programleder siden du har fått nok av henne? Ellers kan du jo unngå å bruke radio? Anonymkode: 33706...244 Bytte radiokanal??? Hun er jo overalt, ikke bare på radio. Men på alle slags mulige aviser og sosiale medier. Anonymkode: 4d256...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. januar 2018 #14 Del Skrevet 24. januar 2018 Tråden er ryddet for hetsende kommentarer. Mynona, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #15 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Aldri hørt om henne. Har byttet til nrk mp3 for flere år siden. Der er hun visst minimalt. I tillegg er Wolfgang Wee programleder i programmet Lt. Wee Show, som spiller musikk innenfor sjangeren House. Da trenger man ikke siræva p3. Endret 25. januar 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. januar 2018 #16 Del Skrevet 25. januar 2018 Hører mest på P2. Da slipper jeg folk som krampaktig prøver å virke kule. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #17 Del Skrevet 2. februar 2018 På 25.1.2018 den 23.46, Perelandra skrev: Hører mest på P2. Da slipper jeg folk som krampaktig prøver å virke kule. Der får du bare høre folk som krampaktig prøver å være intellektuelle. (Jeg hører selv MYE på P2, men av og til tar det heeelt av.. Da er det greit å skru over på p13 og Radioresepsjonen.) Anonymkode: e3f78...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. februar 2018 #18 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der får du bare høre folk som krampaktig prøver å være intellektuelle. (Jeg hører selv MYE på P2, men av og til tar det heeelt av.. Da er det greit å skru over på p13 og Radioresepsjonen.) Anonymkode: e3f78...d39 Hver sin lyst. Jeg orker ikke folk som skal være morsomme og kule hele tiden. I tillegg er det så deilig å slippe all musikken som de andre kanalene har. Endret 2. februar 2018 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 2. februar 2018 #19 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) På 23.01.2018 den 11.00, AnonymBruker skrev: Etter verdens rikeste land forsvant kan kanalen bare bli borte for min del. Kan til nød høre på Ronny og Silje, men når Markus kommer blir jeg sprø. Han er helt umulig å høre på med all strupesang tullet sitt og verdens verste humor. Anonymkode: 5bb0c...8c0 Var selv en stor fan av P3. Først forsvant Ramona og Siggen, så Verdens Rikeste Land og så Juntafil. P3 hadde en del sterke programmer som nå er erstattet av svada uten ryggrad. Helt enig angående Ronny og Silje - de er herlige. Markus er femte hjul på vogna med ekstremt ræva humor. Når vi først er inne på emnet P3, så savner jeg han Kent fra Østfold. Kul karakter som hadde sending 09-11 for noen år siden, men ble kastet ut. Mannen er artig og fortjener et par timer pr dag. Endret 2. februar 2018 av Aule 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #20 Del Skrevet 3. februar 2018 Det verste med Christine Dancke er at hun sier «herregud» i hver eneste setning... Ikke st jeg blir støtt av selve ordet altså - men hva med å utvide ordforrådet når du lever av å skravle...? Anonymkode: b00e7...089 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå