ulven298 Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Jeg er en jente på 15 år, altså jeg går i 10 klasse. Vil si at jeg verken er populær eller upopulær. Vi er 5 jenter i gjengen min. Det er en jente i parallell klassen min som ikke har noen venner i klassen sin. Det er fordi hun har sagt masse slemme ting dem, og gått rundt og baksnakket dem. I tillegg til at hun blir sur hele tiden... Hun har også gått rundt og baksnakket meg MYE til to av de andre jentene som er i gjengen min. Hun har absolutt INGEN venner... det har hun jo lagt opp for seg selv. Men jeg tenker at uansett hvor slem en person er, så fortjener alle personer venner! Ingen er så slemme at man ikke skal ha venner. Dette kommer fra meg som hun har snakket dritt om i 2 år. Så vi har inkludert hun i gjengen vår for tiden, selv om hun er slem, fordi ingen fortjener og stå alene. Hun begynner og bli snillere litt etter litt... Det er jo fordi vi er snille med henne. Det jeg da ikke forstår er hvordan de som er populære, er populære når de ALDRI gjør noe for å inkludere andre som står alene. hvorfor blir folk kalt populære, når de ikke gjør handlinger som gleder en som står alene? Jeg skrev at vi var 5 i gjengen min... Vi var opprinnelig 3 stk, som først inkluderte en jente som ikke hadde hatt venner på 3 år. Når vi var 4, inkluderte vi en jente som sto alene vært eneste friminutt. nå er vi alle 5 bestevenner! Hvorfor blir folk kalt populær? de er jo ikke så inkluderende! 2
minister-mio Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Fordi å være populær betyr at man er godt likt av mange, ikke at man gjør noe for dem som står utenfor. De gjør kanskje andre hyggelige ting og har andre kvaliteter enn at de inkluderer dem som står utenfor. Det sagt er det et flott trekk å ta seg av de som faller utenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Alle som snakker mye og stikker seg mye fram og sier me me me blir veldig populære 👍🏻☀️ Anonymkode: 7f062...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Jeg føler at de som er «populære» enten kaller seg selv det eller at de bare er en stor gjeng som er «de kule» Jeg vet at det å være populær handler om å bli likt av mange men de som ble sett på som de «populære» på ungdomsskolen min de var ikke populære blant andre. Så jeg vet egentlig ikle hvorfor det er sånn Anonymkode: 37b18...4e7 1
ulven298 Skrevet 21. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2018 Jeg synes det er så rart fordi, ikke alle populære gjør gode ting som gjør dem populære... det er bare en populær person på skolen min som faktisk er snill og hyggelig med alle. Hun er en person som jeg også synes burde kunne ha den tittelen" populær". mange av de andre er ikke særlig snille... jeg var selv veldig god venn med en populær før, men så ville jeg ikkke være vennen hennes lenger... fordi hun gikk rundt og spredde rykter om folk( venninna mi spesielt). Hun baksnakket alle sammen( spesielt bestevennene sine). Det kaller jeg ikke å være en "god" populær.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 14 hours ago, ulven298 said: Jeg skrev at vi var 5 i gjengen min... Vi var opprinnelig 3 stk, som først inkluderte en jente som ikke hadde hatt venner på 3 år. Når vi var 4, inkluderte vi en jente som sto alene vært eneste friminutt. nå er vi alle 5 bestevenner! Hvorfor blir folk kalt populær? de er jo ikke så inkluderende! Gi det litt tid. Du startet med 2 andre i vennegjengen, nå har du 4. Det er en dobling. Det er nettopp fordi du er inkluderende. Kanskje blir vennegjengen din enda større med tiden og du blir mer og mer populær nettopp fordi du er inkluderende. Det blir som med sparing. De som sparer er ikke nødvendigvis rike og de som er rike sparer ikke nødvendigvis penger. Men over tid vil jo de som sparer blir rikere og de som sløser bli mindre rike. Anonymkode: 66282...421
ulven298 Skrevet 21. januar 2018 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi det litt tid. Du startet med 2 andre i vennegjengen, nå har du 4. Det er en dobling. Det er nettopp fordi du er inkluderende. Kanskje blir vennegjengen din enda større med tiden og du blir mer og mer populær nettopp fordi du er inkluderende. Det blir som med sparing. De som sparer er ikke nødvendigvis rike og de som er rike sparer ikke nødvendigvis penger. Men over tid vil jo de som sparer blir rikere og de som sløser bli mindre rike. Anonymkode: 66282...421 Målet målet mitt er ikke å bli populær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå