Gå til innhold

Taco Republica

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Monky6 said:

Asia er kjempebra, om litt dyrere. Uansett ganske annen mat enn mexicansk. Tijuana er grei, men en mer folkelig variant av TR. Grådi på Tøyen anbefales også! Kjempegodt og litt mer mer for penga enn de øvrige.

Takk for tips :) Det blir en tur på Asia med Samboer, litt usikker på om jeg gidder Tijuana, de har billig drikke-men synes faktisk maten var dyr forhold til hva de selger :)

Men Grådi har jeg ikke hørt, men den skal sjekkes ut :)

Samme gjelder Mahayana :)

Anonymkode: 72d64...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart valg, jeg likte alle rettene vi har kjøpt, men anbefaler spesielt aubergine fries, braised beef bao buns og lobster taquitos 😍. Desserten var ingen høydare, så ha det i minne. Fin og typisk Aker Brygge ambiance der, mørkt, fløyel, peis etc. Grådi er mer nedpå og hipp med avslappa stemning. Du bør bestille bord begge steder da det fylles fort.

Skrevet
2 hours ago, Monky6 said:

Smart valg, jeg likte alle rettene vi har kjøpt, men anbefaler spesielt aubergine fries, braised beef bao buns og lobster taquitos 😍. Desserten var ingen høydare, så ha det i minne. Fin og typisk Aker Brygge ambiance der, mørkt, fløyel, peis etc. Grådi er mer nedpå og hipp med avslappa stemning. Du bør bestille bord begge steder da det fylles fort.

Kjempe fint, tusen takk :)

Anonymkode: 72d64...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...