Gå til innhold

Taco Republica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra mat der?

Anonymkode: ccd1f...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er god mat og hyggelig stemning.

Anonymkode: f0def...fe3

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det er god mat og hyggelig stemning.

Dyrt? eller ok pris? :)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dyrt? eller ok pris? :)

Hva du synes om prisene avhenger vel av hva du selv mener er dyrt og billig. Prisene står oppgitt på menyen på nettsiden deres.

Skrevet

Jeg synes det ble dyrt, selv om maten er god. Det er ikke "fredagstaco", men mer små lefser med ulikt fyll på, som du bestiller i flere omganger. Noe ventetid mellom rettene, litt rotete system og ikke så veldig behagelig lokale. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva du synes om prisene avhenger vel av hva du selv mener er dyrt og billig. Prisene står oppgitt på menyen på nettsiden deres.

Takk KG, at når man spør om meningen til enn bruker, så for man en vis vas svar tilbake.

Skrevet
Just now, Fjompen said:

Jeg synes det ble dyrt, selv om maten er god. Det er ikke "fredagstaco", men mer små lefser med ulikt fyll på, som du bestiller i flere omganger. Noe ventetid mellom rettene, litt rotete system og ikke så veldig behagelig lokale. 

Takk :)

Så du synes det ble dyrt fordi det var små porsjoner? Og det blir litt tapas preg over det?

Hvis jeg forstå rikitig?

Skrevet

Om det er dyrt, tja, 70-80 kr for noe man må ha 5 stk av for å bli mett er jo i det øvre prissjiktet. Hadde man kunnet få ny porsjon relativt raskt så hadde det vært bedre, da jeg var der ble vi sittende og vente en god del. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Fjompen said:

Om det er dyrt, tja, 70-80 kr for noe man må ha 5 stk av for å bli mett er jo i det øvre prissjiktet. Hadde man kunnet få ny porsjon relativt raskt så hadde det vært bedre, da jeg var der ble vi sittende og vente en god del. 

Takk for tips, det at maten er god er bra, men når posjonene er små spiller inn en rolle :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips, det at maten er god er bra, men når posjonene er små spiller inn en rolle :)

Og lang tid det tar å fp maten,

tror jeg dropper det stedet, synes ikke det ser så koslig ut..

Takk folkens :)

Skrevet

Jeg syntes også Taco Republica var skuffende. Hadde hørt mye godt om det, så ble lei meg når jeg kom dit. Lite og småtreig mat, lang ventetid, dyrt og lite givende.

Skrevet
1 minutt siden, Nuttery said:

Jeg syntes også Taco Republica var skuffende. Hadde hørt mye godt om det, så ble lei meg når jeg kom dit. Lite og småtreig mat, lang ventetid, dyrt og lite givende.

Ja, og lokalet ser ikke koslige ut med ukomefertable stoler.

Takk for tilbakemeldingen :)

Anonymkode: 72d64...c15

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, og lokalet ser ikke koslige ut med ukomefertable stoler.

Takk for tilbakemeldingen :)

Akkurat lokalet syntes jeg er helt greit! ikke noe vondt å si om stolene heller. Dog litt for trangt mellom bordene så jeg føler man lett blir sittende "oppå" naboen, og det er utfordrende å bevege seg rundt i lokalet ettersom jeg følte jeg måtte klatre over andre..

• Liker 1
Skrevet
Just now, Nuttery said:

Akkurat lokalet syntes jeg er helt greit! ikke noe vondt å si om stolene heller. Dog litt for trangt mellom bordene så jeg føler man lett blir sittende "oppå" naboen, og det er utfordrende å bevege seg rundt i lokalet ettersom jeg følte jeg måtte klatre over andre..

Folk er forskjellig, takk og lov for det :) Men det du nevner der vet jeg ikke hadde likt heller..

Skrevet

Jeg synes maten er god der.  Det er ikke texmex a la fredagstaco'n, det er mer autentisk mexicansk mat.  Så ikke tro at du får tacoskjell fylt med tacokrydret kjøttdeig, salat, mais, salsa og rømme, det har de ikke.

Sist jeg var der spiste jeg 4 forskjellige tacos og ble mett av det.   En taco koster ca 60 kr.

Enig i at lokalet er trangt og stolene er ikke veldig behagelige å sitte på.  Personlig synes jeg ikke det er et sted som inviterer til å bli sittende utover måltidet.  Man kommer, spiser og går videre.

t5a641c766a56b_IMG_9876_2(1).jpg.ba239a2d25aa429ab1c00cb3e9768476.jpg

Har hørt gode ting om Tijuana i Thorvald Meyers gate, men har aldri spist der selv.  Mulig det kan være et alternativ.

• Liker 1
Skrevet

God mat, absolutt, men syntes ikke helt det er verd prisene. Man må ha mange av de små lefsene for å bli mett...

Skrevet
3 minutter siden, Puny said:

God mat, absolutt, men syntes ikke helt det er verd prisene. Man må ha mange av de små lefsene for å bli mett...

Ja, vi har bestemt oss for å droppe det :)

Hva synes du om Asia på Aker Brygge?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, vi har bestemt oss for å droppe det :)

Hva synes du om Asia på Aker Brygge?

Ikke peiling, aldri vært der. ... Mahayana ( asiatisk) rett ned nasjonaltheateret liker jeg godt da :) 

Skrevet
1 minutt siden, Puny said:

Ikke peiling, aldri vært der. ... Mahayana ( asiatisk) rett ned nasjonaltheateret liker jeg godt da :) 

Takk :)

Skrevet

Asia er kjempebra, om litt dyrere. Uansett ganske annen mat enn mexicansk. Tijuana er grei, men en mer folkelig variant av TR. Grådi på Tøyen anbefales også! Kjempegodt og litt mer mer for penga enn de øvrige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...