Tule Skrevet 10. februar 2005 #21 Del Skrevet 10. februar 2005 Ved å lese alle innleggene ser man at det omtrent er like mange som blir "syke" ( sår hals, snufser...) som det er folk som ikke har reaksjon. Det kommer nok ann på den enkelte, tror jeg. Man kan ikke si at det er bra eller ei. Alle er vi forskjellige og tåler/liker ulike ting. :) hei det er det jeg mener og det er akkurat slik hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #22 Del Skrevet 11. februar 2005 Synes å huske en gang en lege som sa at det eneste man fikk av å gå ute i kulda med vått hår var slitte tupper... (Vet ikke om det stemmer, da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #23 Del Skrevet 11. februar 2005 Sovner jeg med vått hår ser det ut som om jeg har tisset i en stikkontakt neste morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 12. februar 2005 #24 Del Skrevet 12. februar 2005 Sovner jeg med vått hår ser det ut som om jeg har tisset i en stikkontakt neste morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå