AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #21 Skrevet 20. januar 2018 16 minutter siden, Duckie skrev: Her er en kjapp oversikt jeg lagde i den forrige tråden: Takk da skal jeg komme med fprslag om disse neste gang. Om de er i Oslo da Anonymkode: 825ec...8a0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #22 Skrevet 20. januar 2018 Jeg hadde takket nei til julebord på Egon. Anonymkode: 83a00...cfc 1
Superblomst Skrevet 20. januar 2018 #23 Skrevet 20. januar 2018 (endret) 8 minutter siden, Husholdning1 said: De mange som ikke greier å lage normal mat. De mange som må kamuflere smakene av maten med diverse sauser for å ha en sjanse. Det var jo et veldig uspesifikt svar, hva er normal mat for deg? Jeg spiser mye "utenlandsk" mat når jeg går på restaurant, og har vel aldri opplevd at maten svømmer i saus. Endret 20. januar 2018 av Superblomst 1
_popcorn_ Skrevet 20. januar 2018 #24 Skrevet 20. januar 2018 Jeg hadde ikke foreslått Egon selv, men jeg er ikke så sær at jeg dropper en kveld i trivelig selskap med jentene bare fordi det ikke er favorittrestauranten min... 6
Husholdning1 Skrevet 20. januar 2018 #25 Skrevet 20. januar 2018 2 minutter siden, Superblomst skrev: Det var jo et veldig uspesifikt svar, hva er normal mat for deg? Jeg spiser mye "utenlandsk" mat når jeg går på restaurant, og har vel aldri opplevd at maten svømmer i saus. Deg om det. Poenget er like fullt at om Egon er en bra restaurant er subjektivt. Jeg holder dem på en soleklar topp når det gjelder de jeg har erfaring med.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #26 Skrevet 20. januar 2018 4 minutter siden, Husholdning1 skrev: Deg om det. Poenget er like fullt at om Egon er en bra restaurant er subjektivt. Jeg holder dem på en soleklar topp når det gjelder de jeg har erfaring med. Men da har du kanskje ikke så mye erfaring? På Egon får man helt Ok mat til en dyr penge. Er mange andre gode restauranter som serverer langt bedre kvalitet på maten, til samme pris. Anonymkode: 73fbe...204 6
Husholdning1 Skrevet 20. januar 2018 #27 Skrevet 20. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men da har du kanskje ikke så mye erfaring? På Egon får man helt Ok mat til en dyr penge. Er mange andre gode restauranter som serverer langt bedre kvalitet på maten, til samme pris. Anonymkode: 73fbe...204 Jeg har mer enn nok erfaring med restauranter til å avgjøre om jeg synes Egon er langt bedre eller ikke, takk. På Egon får man mat som smaker som forventet, slik at man ikke må gå derfra like sulten som når man kom siden man fikk noe som smakte helt annet enn det man bestilte.
prt90 Skrevet 20. januar 2018 #28 Skrevet 20. januar 2018 Egon er en unik kombinasjon av dyrt og dårlig. 9
moroklompen Skrevet 20. januar 2018 #29 Skrevet 20. januar 2018 Nei. Hadde heller Hatt det på burger king da. Liker ikke maten der og får en skikkelig kantine følelse av å måtte gå å bestille i kassen. Mange hode restauranter man kan gå på i samme prisklasse. 1
Christiane_W Skrevet 20. januar 2018 #31 Skrevet 20. januar 2018 14 minutter siden, _popcorn_ skrev: Jeg hadde ikke foreslått Egon selv, men jeg er ikke så sær at jeg dropper en kveld i trivelig selskap med jentene bare fordi det ikke er favorittrestauranten min... Samme her. Jeg hadde ikke foreslått Egon, eller andre kjederestauranter som Big Horn, Fridays, Peppes, Hard Rock etc., selv, men om venninnegjengen hadde bestemt at årets julebord skal holdes der så hadde jeg selvsagt møtt opp og gjort det beste ut av det. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #32 Skrevet 20. januar 2018 23 minutter siden, Christiane_W skrev: Samme her. Jeg hadde ikke foreslått Egon, eller andre kjederestauranter som Big Horn, Fridays, Peppes, Hard Rock etc., selv, men om venninnegjengen hadde bestemt at årets julebord skal holdes der så hadde jeg selvsagt møtt opp og gjort det beste ut av det. Hva er galt med kjederestauranter egentlig? Er det ikke greit at gjengen man skal være med vet hva man får, slik at alle kan ha en fin kveld, ikke bare de som spiser alt uansett tilberednibgsmåte? Anonymkode: ffa92...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #33 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilke resturanter går folk på egentlig? Anonymkode: 825ec...8a0 Hanami, Nodee, Alex Sushi, Stock, Olivia, Brunello, Mister India, Grilleriet, Døgnvill, Eik... Er så mye godt å velge i. Og så mye jeg vil prøve. Om jeg har lyst på biff med saus og grønnsaker lager jeg det selv, i stedet for dårlig stekt biff av elendig kvalitet, saus fra pose og grønnsaker uten smak, til urimelig høye priser fordi de må dekke inn skyhøye leiekostnader da de kun trekker folk på å være godt synlige på sentrale plasser. Anonymkode: bff9b...98a 2
Christiane_W Skrevet 20. januar 2018 #34 Skrevet 20. januar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med kjederestauranter egentlig? Er det ikke greit at gjengen man skal være med vet hva man får, slik at alle kan ha en fin kveld, ikke bare de som spiser alt uansett tilberednibgsmåte? Anonymkode: ffa92...6e4 Jeg synes at maten på kjederestaurantene jevnt over er overpriset i forhold til kvaliteten på det som serveres og servicenivået er gjerne ikke allverden heller. Joda, man vet hva man får; middelmådig mat, gjerne basert på halvfabrikata, til høye priser. Er nok av andre steder å spise som serverer mat av langt høyere kvalitet til samme eller t.o.m. lavere pris. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #35 Skrevet 20. januar 2018 1 hour ago, Christiane_W said: Samme her. Jeg hadde ikke foreslått Egon, eller andre kjederestauranter som Big Horn, Fridays, Peppes, Hard Rock etc., selv, men om venninnegjengen hadde bestemt at årets julebord skal holdes der så hadde jeg selvsagt møtt opp og gjort det beste ut av det. Fridays er ikke kjempebra, men det er et hakk over Egon, Peppes synes jeg. Hard Rock har jeg ikke spist, er for dyrt,så har giddi en gang. Jeg tror jeg har spist på Big Horn for en 20 år siden, husker ikke noe nevnverdig over maten. Anonymkode: 83a00...cfc 4
Svartfugl Skrevet 23. januar 2018 #36 Skrevet 23. januar 2018 På 20.1.2018 den 13.55, AnonymBruker skrev: Hva har dere i mot Egon? Selv har jeg spist middag hos tilstrekkelig mange til at jeg vil si at flertallet lager selv langt dårligere mat enn det man får på type Egon restauranter, så hvorforer det da helt krise og uaktuelt å dra på Egon? Anonymkode: 49cb9...5c2 Jeg lurer litt på hvor du har spist da. Egon er overpriset fjordland på sitt beste, og det får jeg jo hjemme til 60 kroner. Nå er jeg kanskje litt bortskjemt når det gjelder restaurantvalg, men Egon nekter jeg å besøke mer. 3
Anonym2467 Skrevet 23. januar 2018 #37 Skrevet 23. januar 2018 Det positive med Egon er at man betaler når man bestiller. HATER å vente på regningen 🤦🏼♀️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå