Gå til innhold

Skadet bil, vet ikke hvilken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 8 år kom hjem fra skolen i går og sa at han med et uhell hadde skrapet opp en bil med skolesekken sin da han gikk mellom to biler. Han husker fargen og ca hvordan den så ut og vi var nede på parkeringen det skjedde men bilen var ikke der. Han sa det ble en liten ripe, og ønsket å ordne opp med lørdagsgodt pengene sine og penger fra sparebøssa. 

Hvordan kan vi finne ut hvilken bil det var? 

Hva skjer med bilen til den uheldige dersom vi ikke får fjorten opp før han? (Har ikke bil selv og vet ikke hva forsikringer dekker ol)

Hvor mye energi bør vi legge i letingen etter bilen?

Anonymkode: 26173...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kontaktet skolen slik at de vet hvem som skrapet opp bilen dersom bileier tar kontakt med skolen. 

Anonymkode: 78cb3...7f3

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min på 8 år kom hjem fra skolen i går og sa at han med et uhell hadde skrapet opp en bil med skolesekken sin da han gikk mellom to biler. Han husker fargen og ca hvordan den så ut og vi var nede på parkeringen det skjedde men bilen var ikke der. Han sa det ble en liten ripe, og ønsket å ordne opp med lørdagsgodt pengene sine og penger fra sparebøssa. 

Hvordan kan vi finne ut hvilken bil det var? 

Hva skjer med bilen til den uheldige dersom vi ikke får fjorten opp før han? (Har ikke bil selv og vet ikke hva forsikringer dekker ol)

Hvor mye energi bør vi legge i letingen etter bilen?

Anonymkode: 26173...205

Jeg har ikke bli selv, men tror slikt går på forsikringen:)

Anonymkode: 2b51a...0b4

Skrevet

Skriv ett offentlig innlegg på Facebook og be alle dele det. Om det er ett lite skrap, så er det ikke sikkert at de si  eier bilen gjør noe. Og dere får sikkert godwill siden dere leter etter eieren og vil gjøre opp for dere.. 

Anonymkode: e0edd...e93

Skrevet

Her jeg bor hadde det greieste vært en liten notis på baksiden av lokalavisen, der folk gjerne etterlyser katter, klager på brøyting og gir ris og ros til butikker de har vært på.

"Til eier av blå stasjonsvogn som sto parkert utenfor skolen tirsdag kl. 14: Sønnen min er veldig lei seg for at han ripet opp bilen din med skolesekken sin, og ønsker å gjøre opp for seg. Ring meg på tlf. xxx."  (evt. "du kan kontakte meg via avisen", om du ikke ønsker å kunne identifiseres av andre.)

Anonymkode: 2bbfe...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...