Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg går på PPU nå og jeg kommer ikke fra Norge.

Jeg skal skrive en didaktisk oppgave. Temaet er tilpasset opplæring i matematikk. Hvordan kan jeg lage en god problemstilling? Hvordan kan jeg komme fram til avslutting? 

Har dere noen forslag for problemstillingen?

Takk på forhånd ☺️

Anonymkode: c59c4...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er oppgaven din? Altså hva er omfanget og tidsbruken? Skal du gjøre forskning, eller kun basert på litteratur?

Har du noen ting du er spesielt interessert i? Noe av det viktigste er at du avgrenser godt med problemstillingen din. :)

Anonymkode: 60a5d...308

Skrevet

Hva er ppu?

Anonymkode: 21db5...3ab

Skrevet

Praktisk- Pedagogisk utdaning.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er oppgaven din? Altså hva er omfanget og tidsbruken? Skal du gjøre forskning, eller kun basert på litteratur?

Har du noen ting du er spesielt interessert i? Noe av det viktigste er at du avgrenser godt med problemstillingen din. :)

Anonymkode: 60a5d...308

Oppgaven skal ikke overskride 10 sider. Jepp, jeg skal gjøre forskning i praksis.:)

Skrevet

Jeg vil anbefale å se på masteroppgaver som er skrevet tidligere innenfor feltet. Du finner dem på skolens nettsider. Se på temaene som er valgt før og gjør en variasjon av dem. Ofte skriver de også 'forslag til videre forskning' på slutten av oppgaven, da kan du ta et av de forslagene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...