AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Hei. Jeg går på PPU nå og jeg kommer ikke fra Norge. Jeg skal skrive en didaktisk oppgave. Temaet er tilpasset opplæring i matematikk. Hvordan kan jeg lage en god problemstilling? Hvordan kan jeg komme fram til avslutting? Har dere noen forslag for problemstillingen? Takk på forhånd ☺️ Anonymkode: c59c4...485
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Hvor stor er oppgaven din? Altså hva er omfanget og tidsbruken? Skal du gjøre forskning, eller kun basert på litteratur? Har du noen ting du er spesielt interessert i? Noe av det viktigste er at du avgrenser godt med problemstillingen din. Anonymkode: 60a5d...308
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Praktisk- Pedagogisk utdaning. Anonymkode: c59c4...485
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor er oppgaven din? Altså hva er omfanget og tidsbruken? Skal du gjøre forskning, eller kun basert på litteratur? Har du noen ting du er spesielt interessert i? Noe av det viktigste er at du avgrenser godt med problemstillingen din. Anonymkode: 60a5d...308 Oppgaven skal ikke overskride 10 sider. Jepp, jeg skal gjøre forskning i praksis.:) Anonymkode: c59c4...485
solmåneogstjerner Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 Jeg vil anbefale å se på masteroppgaver som er skrevet tidligere innenfor feltet. Du finner dem på skolens nettsider. Se på temaene som er valgt før og gjør en variasjon av dem. Ofte skriver de også 'forslag til videre forskning' på slutten av oppgaven, da kan du ta et av de forslagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå