Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få meg ny hårfrisyre har jeg tenkt.

Noen som kan anbefale frisør i Trondheim, som gjør det man ber dem om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å gå til Antoinette på Torget, der har det aldri vært noe problem. Har "brent" meg andre steder, men på Antoinette er jeg alltid fornøyd :)

Gjest Anonymous
Skrevet

har hørt rykter om at H2 (den attmed H2 frisørskole) skal være bra. noen som har noen erfaringer derfra??

Skrevet

Gå på Torget! Inne på Torget, altså, frisørsalongen ved siden av Peppes. Det ser litt sånn lærlingaktig ut der (synes hvertfall jeg), og klipp deg hos Per. Ikke bry deg om at han faktisk ser litt sluskete ut. Hehe..

:hoho:

Men han er helt fenomenal! Han har skjønt dette med at hår ikke skal klippes, men formes. Han er knallflink, og er veldig opptatt av hårtype, og hvordan det da må klippes for å se sånn og sånn ut.. Men, han er også god på medsalg av produkter, så pass på...........

Lykke til!!

Gjest floyel i.i
Skrevet

Hei!

Jeg har funnet en frisørsalong jeg er fornøyd med. Den heter Frisørmester'n og ligger på Møllenberg. Egentlig er det en salong hvor mange pensjonister klipper seg, men damene der er flinke, og de hører på deg.

Jeg hadde med et bilde første gang jeg klipte meg der, som viste retninga på stilen jeg ønsket meg.

Det er en skikkelig ufancy salong, og de klipper også tørt, med mindre du ber om å få vasket håret. (Jeg synes det er en fordel, da jeg har mye fall, som det kan være vanskelig å ta hensyn til i våt tilstand).

Prisen er også bra, og de pusher overhodet ikke produkter.

Mvh

Fløyel

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :D

Vurderer fortsatt hvor jeg skal gå.

Hvor på Møllenberg ligger denne Frisørmesteren da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei nei! Ikke bry deg om Møllenberg, det er Per du skal til!!

:roll:

( :ler: )

Skrevet

Hei!

Frisørmestern ligger i Nedre Møllenberggate 75, ganske langt mot Buran, med andre ord.

Fortell oss gjerne hva du valgte, og om du ble fornøyd!

mvh

Fløyel

Skrevet

Jeg hadde time idag klokka 9 til Per på torget. Men han kom ikke før 11, så ei anna bærte klipte håret mitt. Det ble ok, men hun var visst litt redd for å klippe. Så det ble ikke store forandringen gitt.

Tror jeg prøver frisørmestern neste gang.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...