Pia24 Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 (endret) Heei De siste 5 måndene har jeg flørtet med en mann på jobb (vi jobber ikke på samme avdeling). Vi har hatt daglig kontakt og begge har vært flinke til å starte en samtale. Hovedsakelig har kommunikasjon vært over snapchat. Når vi har snakket sammen har det vært mye flørting og det har vært positiv respons fra begge parter. De gangene vi har møttes har vært gjennom jobben hvor vi har flørtet litt med hverandre. Begge har gitt uttryk for at vi vil møtes mer på "privaten". Men på en måte er det som om at det stopper litt opp hos han. Jeg har hintet til han at jeg synes det er på tide å få til et møte og det er han enig i, men han tar liksåm ikke noe itiativ til dette. Jeg føler på en måte at han unnskylder seg med at han jobber mye, og jeg kan forstå det. Men på en måte virker det som at han ikke gjør en innsats for å sette av tid sammen med meg. Det er jo ikke sånn at han jobber 24/7 og jeg tenker at hvis han hadde ønsket hadde han satt av 1 time eller 2 for å treffes. På en måte er jeg litt redd for å skremme han bort å virke masete, men føler at det er på tide å "ta det neste steget" hvis han vel og merke er intressert når det har gått 5 månder. Samtidig blir jeg litt frustert over hva det er han egentlig vil når han fortsatt tar kontakt daglig, . Jeg liker fyren veldig godt og er nok derfor jeg enda "holder" litt fast på han når jeg har vært småbetatt av han i 5 år, og det er først nu den siste tiden vi har oppnådd mer kontakt, Ser nu at jeg begynner å bli litt lei av å "vente på" og håper noen kan gi meg noen råd om hva er det han egentli vil, evt hva jeg burde gjøre. #FortviltJente Endret 20. januar 2018 av Pia24
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Nei. Det har pågått i 5 måneder og det virker som at det er bare du som vil møte han. Selv hvor travelt man har det er det mulighet å få til å være sammen i minst 2 timer. Synes du skal fokusere på noen som vil møte deg! 😊 Anonymkode: 0e56c...ac9 4
B.Wooster Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Du er alt for opphengt i denne fyren, til at det er bare å hoppe videre. Du må snakke med ham, og finne ut om han bare mangler initiativ, eller om det er andre grunner. Få en ordentlig avslutning på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå