Gå til innhold

Kjendiser i Norge .

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg bodde noen år i et ferieparadis for noen A , men flest B - kjendiser . Hyggelige normale folk , men , en ting gikk igjen , og det var at de var lei av å bli gjenkjent " over alt " . Ok . Alvorlig så ante jeg ikke hvem 90 % av dem var . Men de sørget jo for å fortelle meg :P

Og nå . En såkalt kjendis har flyttet inn i huset her . Jeg har ikke TV , og har aldri fulgt med på Reallity annet enn Farmen iblant når jeg er hos venner . Har vel sett på ett og annet , men husker ikke hva ..jo , det bonderomantikk - greiene ?

Så møter jeg den nye naboen , og det første han forteller meg er at han har " rømt " hit for å unngå mer oppmerksomhet en stund . Han legger ut om hvem han er , og jeg bare ble litt perpleks . Han er en veldig hyggelig fyr altså , men alvorlig ? Hvorfor går det igjen at såkalte kjendiser føler seg " forfulgt " , men samtidig opplyser om hvem de er ?? 

Jeg vet jeg er sær , men jeg vet også at det er dere her som skjønner hva jeg mener . Og jeg ser ikke logikken ?

( fortalte om denne episoden til en venn , og han visste veldig godt hvem den nye midlertidige naboen er . Så han løy jo ikke . )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som noen gjør alt de kan for å bli kjendis og når de blir det klager de på at de blir gjenkjent :overrasket:

Anonymkode: 62cde...182

Skrevet

Jeg tror de egentlig elsker rampelyset, de får åpenbart en boost av at folk vet hvem de er, ellers hadde de jo ikke fortalt om det til folk som ikke aner hvem de er, men det er jo slitsomt å bli gjenkjent til enhver tid så selv den mer PR kåte kjendisen vil jo føle for å gjemme seg bort i blandt.

Personlig har jeg aldri sett på kjendiser som noe mer stas enn vanlige folk, jeg kjenner en del store kjendiser og noen har faktisk blitt fornærma for at jeg behandler de som alle andre og ikke tilber de. Tragisk da mister jeg hvertfall respekten! :P

Anonymkode: f1451...7dc

Skrevet

Det er ikke særlig med interessante kjendiser i Norge. Det burde vært mer liv som i USA. 

Anonymkode: de62b...cbd

Gjest NotNaomi
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de egentlig elsker rampelyset, de får åpenbart en boost av at folk vet hvem de er, ellers hadde de jo ikke fortalt om det til folk som ikke aner hvem de er, men det er jo slitsomt å bli gjenkjent til enhver tid så selv den mer PR kåte kjendisen vil jo føle for å gjemme seg bort i blandt.

Personlig har jeg aldri sett på kjendiser som noe mer stas enn vanlige folk, jeg kjenner en del store kjendiser og noen har faktisk blitt fornærma for at jeg behandler de som alle andre og ikke tilber de. Tragisk da mister jeg hvertfall respekten! :P

Anonymkode: f1451...7dc

Jo , jeg skjønner den at det kan bli slitsomt . Norge er et lite land sånn sett . Men hvorfor opplyse om hvem de er når de vil skjule...hvem de er ?  Jeg hadde ikke ant hvem fyren var om han ikke fortalte det selv . Så lite logisk .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...