Gå til innhold

BB-05 Patrick og Tina- hadde de sex?

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Tiili¤-ikke pålogget
Skrevet

Hadde de sex inatt eller bare kosa de seg? i såfall synes jeg det er rart for patrick sin del, han var jo "avvisende" når de lå i sengen tidligere på kvelden, og uttrykte at han ikke var interessert (virket det på hos meg hvertfall), jeg for min del mistet litt sansen for tina, synes hun var kjempekul, men detta var veel desperat og overdrevent "flørting", syns hun bare var travel og innpåsliten..huff og huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg håper og tror ikke det!!

Hun dama der er bare brekk-ekkel. Tror visst hun er skikkelig dame, jeg måtte nesten spy når han klinte med henne.

Skrevet

Er ikke Tina hun bartender dama som likte en fest? hun og Patric :hoho: Synes ikke Patric er noe annet enn en søt liten hundevalp...kan ikke se for meg han kysse en dame . Patric passer bedre til å være liten og søt som en hobbit :)

Skrevet

Jeg skjønte det slik at det var noe som foregikk under laknene, ja. Huff, jeg ble nesten flau av å se henne legge seg etter Patrick på den desperate måten. "Do it, do it". :roll:

Skrevet

Han er ung og usikker, hun litt eldre og kjempe DESP :o Virket som han ikke turte avvise henne!

Hehe... Må le assa..

Gjest Anonymous
Skrevet

virker jo som han syntes det var morsomt også, selv om han var avvisende. Han måtte jo fortelle alle de andre det. hehe. Skikkelig usjarmernde despedame; det verste er at kjæresten min synes hun var morsom. Hm. På tide å bli singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...