Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

erfarring? min mening er at det er skikkelig dårlig der. mye råttent og stygt der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel fra butikk til butikk. OBS på Løren i Oslo holder bra kvalitet og stort utvalg. Men handler heller på innvandrerbutikker.

Skrevet

På Obs! City Syd synes jeg for det meste det er fin kvalitet på frukt og grønnsaker. Stort utvalg har de også!

Men jeg er så sjelden på City Lade at der vet jeg ikke hvordan grøntavdelingen er.

Skrevet
erfarring? min mening er at det er skikkelig dårlig der. mye råttent og stygt der...

Akkurat min erfaring også! :Nikke: Jeg har riktignok ikke besøkt alle Obs-butikker i dette land, men når jeg er innom Obs! Lillestrøm holder jeg meg laaangt unna frukt og grøntavdelingen!

Skrevet

Obs her hos meg har bra frukt og grønt.

Der jeg bodde før var Kiwi suveren på frukt/grønt, og Obs elendige, her er det motsatt. Så det varierer nok fra sted til sted ja

Skrevet

jegt går på obs city lade jeg da, men der finner jeg råtne og svarte paprika, sure druer ol. Handler ofte på obs, men ikke frukt og grønt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat min erfaring også! :Nikke: Jeg har riktignok ikke besøkt alle Obs-butikker i dette land, men når jeg er innom Obs! Lillestrøm holder jeg meg laaangt unna frukt og grøntavdelingen!

Synes de har tatt seg opp mye de siste årene, jeg. (Men handler mest på Maxi..)

Gjest Anonymous
Skrevet

På Maxi på Skårer er i allefall jeg veldig fornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...