Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at noen har kjendisdilla og jeg er så lei. Kjendiser er ikke så spennende men en eller annen er helt besatt av kjendiser. Så kjedelig. 

Og mange av de kjendisene vet jeg ikke hvem er en gang. Blipp (?), kusina til skavlan, fetteren til en et dårlig TV-program, OnklP, osv. Å herregud så hjernedødt. Han/henne skriver bare om kjendiser som om at det er det verden handler om. Og det er vel det for han eller henne. Kjendiser er bare mennesker de også mener jeg. 

Minner meg litt om da man var liten og man bare snakket om Britney eller Spice girls. Skikkelig fjortiss med andre ord. 

Hva er det som er så spennende med dem hvis ikke man kjenner dem? Ingenting syns jeg. 

Er det noen råd jeg kan gi en som er besatt av kjendiser? Føler for å dele ut noen gode råd snart. :) 

Anonymkode: 2248e...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at det er av null interesse og at det er direkte plagsomt å høre om.

Anonymkode: 8d69e...818

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at det er av null interesse og at det er direkte plagsomt å høre om.

Anonymkode: 8d69e...818

Det hjelper ikke. Ikke få ganger jeg har sagt at jeg ikke syns kjendiser er SÅ interessant men det går ikke inn så han eller henne får leve i sin kjendisdiggende verden. 

Får bare håpe at han/hun ikke blir farlig mot kjendiser rett og slett. 

Skrevet

Hva skjer om du spør vedkommende hva som har skjedd i hans/hennes eget liv?

Anonymkode: 74435...96b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer om du spør vedkommende hva som har skjedd i hans/hennes eget liv?

Anonymkode: 74435...96b

Da kan han/henne si at de har hørt mye på Benedicte Adrian og at han/henne har farget håret som henne og at han (kaller det bare en han fordi jeg orker ikke skriver han/henne hele tiden) nesten kjenner henne, eller at han så Fabian Stang her om dagen og skal ha like klær og sånt som Stang, spise maten han spiser samt mye mer om kjendiser, og at ingen andre "vanlige mennesker" er gode nok for han. Så det er en ganske uinteressant samtale altså. Det virker helt psycho spør du meg. Hadde det vært en unge hadde jeg skjønt "besettelsen" men ikke hos en voksen person. :forvirret: 

Skrevet

Det kjedeligste er nok diskusjonen om de nye kjendisene som med Blipp, Dancke, alle bloggerne, Finger'n og Dansken (hvem bryr seg?), etc... :roll: 
Dette er mange jeg ikke aner hvem er og som jeg aldri har hørt om. Tenk å få hele livsshistorien til en haug med b-kjendiser bare fordi en er ekstremt fan og lever livet sitt gjennom kjendiser. 

• Liker 2
Skrevet

Når det er sagt så kan ingen av disse nye kjendisene noen ting. Ikke kan dem synge ikke kan dem danse og ikke kan dem showe. Men de står der og «danser» og synger for det. Hvor ble det av selvinnsikten? De er liksom satt i sammen og bråker foran et kamera og skal liksom være kjendiser. Som om noen bryr seg om hva dem gjør? Tviler på at så mange spør... 

Skrevet

Jeg tenker at en person som er så besatt av kjendiser slik som det beskrives tidligere her, at alle samtaler blir vridd over på en kjendis kanskje ikke har det så godt med seg selv. Det er nok ikke unormalt å være interessert i kjendiser, men det som TS beskriver her er ikke normalt. 

Jeg kjenner selv et par personer som er slik, og de er psykisk utviklingshemmede. Hvilken relasjon har du TS til denne personen, og hvorfor fortsetter du å være sammen med vedkommende? Irriterende folk har jeg en tendens til å kutte ut - hvis jeg kan. Ellers ville jeg tenkt at vedkommende sliter med et eller annet... 

Anonymkode: 02086...d69

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at en person som er så besatt av kjendiser slik som det beskrives tidligere her, at alle samtaler blir vridd over på en kjendis kanskje ikke har det så godt med seg selv. Det er nok ikke unormalt å være interessert i kjendiser, men det som TS beskriver her er ikke normalt. 

Jeg kjenner selv et par personer som er slik, og de er psykisk utviklingshemmede. Hvilken relasjon har du TS til denne personen, og hvorfor fortsetter du å være sammen med vedkommende? Irriterende folk har jeg en tendens til å kutte ut - hvis jeg kan. Ellers ville jeg tenkt at vedkommende sliter med et eller annet... 

Anonymkode: 02086...d69

Ja, nemlig. Det er vel der problemet ligger, at personen er hemmet. 

Nei altså jeg må innimellom omgåes vedkommende dessverre. Og da bringes alltid kjendiser på banen. Som regel svarer jeg ikke på det. Jeg har sagt at de er bare mennesker de også men det går ikke inn. 

Skrevet

Stalker alert!!!

Anonymkode: b5e09...a73

Skrevet

Eneste kjendisene jeg kan navnet på er de som forsøpler nettsiden når jeg vil lese nyheter. 

Anonymkode: b0ef0...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...